silniczek jest ok, ale kiepsko sie jezdzi ze wzgedu na tragiczne przelozenia skrzynki biegow
1,0
Skrzynia biegów
TRAGEDIA, fatalne zestopniowanie, po 6 latach zaczela zgrzytac i grzegotac
2,0
Układ jezdny
jedyna zaleta to tanie czesci i stosunkowa wytrzymalosc na polskie drogi, ale i tak trzeba czesto wymieniac koncowki
Komfort
4,0
Widoczność
jest ok
1,0
Ergonomia
KATASTROFA, jedzie sie dobrze do 70 km/ przy 90konczy sie jakikolwiek komfort.
FATALNE hamulce, wszystko szumi buczy, skrzypi trzeszczy, nie daj bog jak wieje z boku, przy 90 wyje wal.
Samochod jest dobry do ciagniecia przyczepy z cementem na budowe itp. ale w zadnym wypadku na autostrade (jechalem nim 2 razy do UK)
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
kiepsko grzeje zima, z jednej strony od nowosci prawie wogole nie dmucha
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest ok z przodu, z tylu gorzej
1,0
Wyciszenie
TRAGEDIA, silnik jest dosyc glosny i do tego jest zerowa ergonomia
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na gazie 12 pali po miescie i 10 na autostradzie
2,0
Stosunek jakość/cena
jezdzic jezdzi ale to raczej dla mnie nie jest samochod, chyba bardziej polecalbym trabanta z silnikiem polo
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
problemy z uszczelka pod glowica, niedomykaja sie drzwi, ciagle urywa sie ucho na klapie od bagaznika, rdza
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 103KM 76kW
[l/100km]