wszystko mierzone specjalnymi przyrzadami,wszystko robione przez fachowcow,ale mam do was pytanie : jaka mocniejsza skrzynia (ktora pozwala osiagnac wiecej niz 210-220 km/h) mozna zalozyc do poloneza?
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik tuningowany na zamowienie w serwisie rovera seryjne osiagi - 103KM,200 km/h,8120 obr/min,obecne osiagi - 126KM,210 km/h (przy seryjnej skrzyni wiecej sie nie da chyba),8970 obr/min osiagi mierzone specjalnymi przyrzadami
4,0
Skrzynia biegów
troche za male przelozenia - pierwszy bieg - ok 50 km/h,drugi - 81 km/h,trzeci - 132 km/h,czwarty - 147 km/h,piaty maksimum
5,0
Układ jezdny
obnizone zawieszenie,dystanse,szerokie gumy
Komfort
4,0
Widoczność
przyciemnione szyby troche pogarszaja sytuacje
5,0
Ergonomia
fotele mam intergroclin ze starszego caro
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewa sie stosunkowo szybko bo po 5-10 min pracy silnika
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
napewno kazdy a jak nie kazdy to prawie kazdy siedzial albo jechal polonezem
4,0
Wyciszenie
dobrze ale do 160-170 km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po tuningu pali jakis 1 litr wiecej srednio 6-7,5 w trasie w miescie do 9