Doskonały samochód dla ludzi bez kompleksów. Przy odrobinie dobrej woli wobec samochodu, jest mało awaryjny. Latwo przewidzieć co może się stać.
Auto ma być do jazdy, a nie do przysłanianai własnych kompleksów pod światłami na skrzyżowaniu.
Wrażenia
3,0
Silnik
Wady silnika ujawniają się wtedy , gdy jest on zimny. Później jest spokojnie i w miarę cicho. Przy lpg bierze trochę oleju. Ale drzmatu nie ma.
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze dobrane przełożenia. Jak się komuś nie spieszy i nie ma kompleksów aby sie z wszystkimi ścigać to wypada doskonale
4,0
Układ jezdny
Trwały , nie męczy. Ja się nie ścigam , tylko oszczędzam więc jestem zadowolony. Odporny na przeładowanie.
Komfort
5,0
Widoczność
Bezkonkurencyjny.
5,0
Ergonomia
Tanio. Mój pali w zimie około 12 l. LPG/ 100km. Jeżdże taniej niż maluchem.
Części tanie, robocizna tania - można samemu pomajstrować.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu też jest dobrze. wymieniłem włącznik dmuchawy , na taki co ma płynną regulację.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Za 3500 zł. Przy takiej przestrzeni można zatęsknić za " przytulnością" np. cinguecento. Generalnie byłem zaskoczony ile da się do tego autka zapakować.
3,0
Wyciszenie
Tu wiele zależy od tego jak dba się o ten samochód. Można samemu go wyciszyć, dbać o mechanikę to będzie w miarę cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W zimę 12l. To prawdziwy sukces. Ważne : Prawidłowa regulacja LPG. Warto ją ustawiać na analizatorze spalin. Regularnie robić przeglądy LPG wymieniać olej oraz filtry ( wszystkie ) Jest to tanie , a samochód się odwdzięczy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tu bez konkurencyjny. Ja zapłaciłem za mało za to auto :))
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobiazgi akurat się nia psują.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tutaj też nie ma trgedii. Ale jak się dba to się ma.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 76KM 56kW
[l/100km]