Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Atu

erzetjot, 16 lat temu
Silnik 1.6 76KM 56kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 176 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
FSO Polonez Atu 1.6 76KM 56kW 1996-1998 - Oceń swoje auto
3,08
25% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : myśląłem że polonez może góra 120km/h jechać, tymczasem już 150km/h leciałem- fakt było głośno ale frajda niezła, nie to co zagranicznymi że nic nie czuć przy tej prędkości :P
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : korozja łatwo sie pojawia
4,0
Całokształt
Sentyment nie pozwala mi niżej dać jak 4,
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak na poloneza to dobry, żadnych wycieków, nic nie musze przy nim robić, odpala w każdym momencie.
2,0
Skrzynia biegów
Zacina bieg 1, 5 i wsteczny, potrafi doprowadzić do wściekłości na trasie gdy 5 nie możesz szybko wrzucić, a za tobą tworzy się kolejka do wyprzedzenia cię :/
4,0
Układ jezdny
Wydaje mi się że zawieszenie jest dobre jak na nasze drogi, nie boję się wjechać w dziurę że bede płakać że niemam na naprawe jak coś. Chociaż jeszcze nic nie naprawiałem , a jeżdżę jak to sie mówi celując w każdą dziurę :P
Komfort
2,0
Widoczność
nie najgorsza, ale i nie najlepsza, mam 190 cm wzrostu i mam maksymalnei oddalony fotel często przeszkadza mi lusterko w widoczności z przodu, nie mówiąc już o źle zbierających wode wycieraczkach pow. 100 km / h. Lusterka posiadają czarną strefe zdarza sie niewidzeć pojazdu na pasie obok ani przez okno ani przez lusterko podczes zmiany pasu warto lekko mocniej odwrócić głowę dla bezpieczeństwa, ewentualnie obserwować wcześniej pas
3,0
Ergonomia
już lepiej niz w poprzednich modelach ustawione zegary oraz wączniki awaryjne świateł. Zdaża sie jednak że rękom nie trafi sie w odpowiedni guzik na desce.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanire zaczyna działać po kilku kilometrach trasy, wentylacja jest dobra dopiero po otworzeniu okna
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mnóstwo przestrzeni, wiele swobody
1,0
Wyciszenie
aby pojeździć "dynamiczniej" to trzeba przygazować do pow 3000 obr/min, co sie wiąże z dźwiekiem strasznie głośnym. bardzo nie komfortowym z niemożliwością zagłuszenia nawet muzyką z radia.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pożeracz paliwa 13l.gazu/100km nawet jeżdząc na gazie nie wiele sie zaoszczędzi,na szczeście mało usterek, a dodatkowo wiele części jest w cenie paru zł co jest na plus.
5,0
Stosunek jakość/cena
w cenie 1000 zł można już kupić, a 1000 zł to sama instalacja kosztuje lać jeździć
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tani w naprawach, jak do tej pory zmieniłem tylko olej i filtr powietrza wszystko za "grosze" jeszcze w wilu sklepach można kupić części...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie działająca ompa paliwa,ale gdy sie odpala i jeździ tylko na gazie to podobno normalne... gaz mi wystarcza pompy nie potrzebuje, w zime też na gaz odpala

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 76KM 56kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Atu 1.6 76KM 56kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
FSO Polonez Atu