No cóż to tylko Polonez.Pojazd z innej epoki.Toczywóz.Ale dojdzie wszędzie to fakt.Mój egzemplarz jeździ na benzynie.Trochę to kosztuje ale wiele nie jeżdżę więc montaż gazu (pomijając że miałem już auto z tym wynalazkiem i już raczej nie chcę) jest zupełnie nieopłacalna.Silnik GSI to już niestety nie dawny prosty GLI.Napakowano elektronicznych udziwnień co może dało ciut lepszą elastyczność silnika oraz minimalnie lepszą ekonomikę ale byle drobiazg nie gra i od razu pali się check engine.Ogółem jednak naprawy nie są drogie.Części jest jeszcze dużo
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik GSI nie poraża dynamiką.Napchano w niego elektroniki co niestety objawia się częstym zapalaniem się kontrolki Check Engine z byle powodu.Niestety bez sprytu do samodiagnostyki jest się skazanym na wydatki.Ale częsci nie są bardzo drogie.Wiele napraw może wykonać średnio rozgarnięty technicznie amator
3,0
Skrzynia biegów
Czasami ciężko wepchnąć jakiś bieg ale genarlnie nie jest tragicznie
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście nie ma normy ale na trasie przy delikatnej jeździe potrafi zejść poniżej 7 litrów
4,0
Stosunek jakość/cena
No czego oczekiwać od auta za te pieniądze?Mnie się trafił pięknie utrzymany egzemplarz z przebiegiem 70 tyś od starszego pana.Pięknie zakonserwowany, bezwypadkowy a więc bez rdzy.Środek jak nowy.Musiałem wymienić tylko tylne amorki i auto jest praktycznie w stanie fabrycznym.Za 2,5 tyś złotych to chyba nie jest źle?
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GSi 84KM 62kW
[l/100km]