Wiecie... no nie ma wyboru tej jakości w tej cenie. Ale ja bym nie kupił tego auta. Decyzja "sponsorów" była, że auto musi być nowe, a mniejsze nie wchodziło w rachubę, bo muszę dwa razy do roku pociągnąć przyczepę kempingową. Ale JA w salonowej cenie tego auta kupiłbym wtedy (wiosna 2000) wcale nie stare Espero. A tak to muszę jeszcze ze dwa lata pojeździć tym (co najmniej do końca pakietów - do 5 lat), potem zobaczymy
Wrażenia
2,0
Silnik
No niestety. Osiągi mało rewelacyjne, dużo pali - jedyne pocieszenie: LPG
2,0
Skrzynia biegów
Po przesiadce z PF125p myślałem, że nie wyjadę z salonu. Przy 3 tys. zalałem Castrol TAF-X - teraz da się jeździć, choć na dużym mrozie z jedynką są problemy. A, no i dwójka czasem zgrzytnie ;-(
3,0
Układ jezdny
Przy porządznych oponach 185 da się jeździć i chamować też. A że awaryjny to rozumiem, że to wina dróg (zwłaszcza krakowskich ;-((( )
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam zastrzeżeń. Może dlatego, że wywalam zagłówki tylne (jak nikt z tyłu nie jedzie) Na pewno nie jest to szczyt, ale przesiadłem się z Malucha i PF125p, więc sami zrozumiecie (Acha, jechałem taż Sieną - koszmar)
3,0
Ergonomia
W Plusie niby lepiej, ale ciągle daleko od ideału. Jakoś te odległości fotel-kierownica-pedały nie dobrane - może za niski jestem 170cm...?
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna dmuchawa, dobre ogrzewanie (tylko klimatyzacji mi brak ;) ale przypominam, z czego się przesiadłem... :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszyscy mają dosyć miejsca jak na tę klasę
1,0
Wyciszenie
CO??? ŻE COOO ???
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko LPG i nie widzę innej możliwości. Z LPG da się żyć. Ceny przeglądów są śmieszne, a po przygodzie z PF125p większość i tak sam naprawiam, wymieniam itd. Ceny części... na dajcie spokój
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No właśnie droobiazgi dają w kość - o to zbiornik wyrównawczy, a to ograniczniki drzwi, a to wreszcie zaczep klapy bagażnika