Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Atu Plus

lubelak, 14 lat temu
Silnik 1.6 GLi 76KM 56kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 162 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
3,15
23% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : jak na polskie 1.6 jest ok
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : szybko migajace kierunki czesty brak swiatel drogowych..
Karoseria : nadkola tylne , progi
Przeniesienie napędu : most wyjacy juz nie pomaga olej i radio na full
4,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik dosc silny i zrywny jak na mase auta i pojemnosc
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
LPG cykl mieszany 12l trasa 7,5-8l/100km Benzyna ok 8-9 l zalerzy od nogi
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niezawodnosc?? hmmm tego sie nieda a napwno nie w moim egzemplazu czesto ale zto male usterki w sumie nie dziwie sie poprzedni wlasciciel zaniedbal go
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uszczelka glowicy, przegub gumowy ,krzyzak walu, i to by bylo tyle

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLi 76KM 56kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

FSO Polonez Atu Plus