Auto dobrze skrojone dla miejskiego użytkownika. Niedrogie w eksploatacji, odporne na miejskie krawężniki, w drodze do sklepu pomieści 4 dorosłe osoby(bez szaleństw oczywiście). W porównaniu do innych współczesnych (nowszych) konstrukcji o wiele tańszy w zakupie. Można znaleźć egzemplarze w b.dobrym stanie technicznym, bogatszym wyposażeniem, udokumentowaną historią. Testy bezpieczeństwa również nie są żadną tragedią.
Wrażenia
4,0
Silnik
To nie bolid F1. W swojej klasie dobrze sobie radzi. W mieście OK. W trasie brakuje elastyczności, potrzebna redukcja. Stosunkowo wolno wkręca się na obroty.
3,0
Skrzynia biegów
Długie przełożenia dają poczucie wiosłowania. Mogłaby być precyzyjniejsza.
3,0
Układ jezdny
Auto miejskie cechuje sztywne resorowanie. Duża odporność na miejskie krawężniki, stosunkowo wysokie zawieszenie.
Komfort
4,0
Widoczność
O wiele lepiej radzi sobie w tej konkurencji niż wiele nowocześniejszych konstrukcji.
3,0
Ergonomia
Nic nie irytuje, nic nie powala. Wszystko na swoim miejscu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
U mnie jest klima. Coś z nią nie tak, bo po 30-40 min potrzebuje odpoczynku. Wentylacja wydajna. Nagrzewa się raczej długo niż możnaby oczekiwać. Toć to benzyniak.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zważywszy na wymiary zewnetrzne-rewelacja.
4,0
Wyciszenie
Zadowalające, nieuciążliwe. Można zaoszczędzić na radiu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części, usług - rewelacja. Miasto/trasa: 7,5 (zimą lub z klimą)-5,5 (z klimą 6,0). Dla porównania: Opel Agila 1,0: 7,5-6,2
5,0
Stosunek jakość/cena
Zadbany egzemplarz to rewelacja w swojej klasie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto z 2005 r. U mnie od 7 miesięcy. Przepalona żarówka podświetlenia tablicy.