Wiadomo że polonez strasznie szybko rdzewieje. Ten ma jeszcze cały garniturek i jak na ten wiek to bardzo dobrze. Bardzo mało bierze oleju. W przejściówce silnik był rakieta, ale karoserja cała zjedzona. Musiałem go sprzedać.
Wrażenia
3,0
Silnik
Polonezowi ciężko się przyśpiesza pod górę.Ale może być.
4,0
Skrzynia biegów
Nie narzekam.
3,0
Układ jezdny
Potrzeba dużo miejsca aby nawrócić.Ten model nie ma wspomagania a więc trzeba się troche okręcić kułkiem.
Komfort
4,0
Widoczność
Doskonale widać z przodu.Ale tyłem jest gorzej cofać.
3,0
Ergonomia
Może być.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Do niczego.To mój drugi poldek i to samo.W zimie dmucha zimnym powietrzem, a w lecie ciepłym.To jest udręka.Gdy miałem malucha to byłem zadowolony z ogrzewania, wszystko było jak trzeba.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu doskonale, z tyłu gdy ktoś jest grubszy to jest trochę gorzej, ale ok.
4,0
Wyciszenie
Mój chodzi cicho, jestem zadowolony.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mój stary polonez a miałem przejściówkę pił jak smok 12l. Ten drugi elegancko w mieście 10/11,na trasie zależy od prędkości do sety 10 a poza setę to i 11,12,13 gazu. Przegląd po znajomosci. Jeżdżę nim rok i tylko cewka się zepsuła cena ok 50 zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Rok temu kupiłem ga za 5 tys.zł z gazem i nie żałuję. Nic do niego nie dołożyłem bo nawet cewka była w zapasie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne rzeczy cewka, guma od wajchy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
U mnie jest jedna poważna usterka cieknąca chłodnica kto ma poloneza to wie gdzie. Wycieka płyn do wewnątrz pod wycieraczkę od strony pasażera. A pozostałe rzeczy można kupić za grosze.