Bardzo dobrze wspominam Poldka ponieważ po wywaleniu z niego masy niepotrzebnych gratów i z wymienionym silkikiem na ten z Caro, można było się uczyć podstaw jazdy rajdowej autem tylnonapendowym:)
Wrażenia
3,0
Silnik
Przyspieszenia słabe ze względu na masę.
2,0
Skrzynia biegów
Na koniec wypadała mi 1 i 3 Wcześniej tak do 200 000km było ok
4,0
Układ jezdny
Napęd na tył:)
Komfort
5,0
Widoczność
Tylko ten z szybką w tylnym słupku
2,0
Ergonomia
Fotele jakieś takie rozlazłe. Przełączniki nieprzyjemne. Brak wspomagania. Fatalny przycisk klaksonu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nigdy nie narzekałem na brak ciepła. Trochę śmierdziało jak się zastarzał.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To najlepsze co jest w Polonezie:)
3,0
Wyciszenie
Głośno w trasie (wiatr) i dość głośny silnik
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Fatalne zużycie paliwa. Gazu wtedy nie było. Ceny cześci najlepsze!
3,0
Stosunek jakość/cena
Tylko 3 bo kiedys był dość drogi w zakupie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kilka wkurzających pierdół.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za rdzę pała. Za ogólną niezawodność 4. Nigdy nie nawalił mi w trasie