Za całokształt to wyżej jak 4 nie będzie a to za sprawą kiepski hamulców czesto zacierajacych się tłoczków zanim znalazłem na to sposób to starciłem sporo zdrowia więc gdyby nie to to było by 5 ale to sprawa bezpieczeństwa wiec ważna.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy dobrze wyregulowanym i zadbanym silniku jest naprawde dobrze zwłaszcza uwzgledniając wiek i klase pojazdu.Choć ostatnio mi się zwalił:(
3,0
Skrzynia biegów
Przeciętnie może dlatego że to zwykła skrzynia posiadam model 1500 AB czyli wzmocniony skrzynia została wymieniona bo stara padła z braku oleju dzięki mechanikom którzy uczynili że zgubiła cały olej no i założono zwyłką wzmocnionej pod ręką nie było a szkoda wielka.
4,0
Układ jezdny
To że do kręcenia kierownicą trzeba mieć bice to wie każdy kto jeździł FSO mało precyzyjny o ile jest wogóle jakaś precuzja no i mała trwałośc drążków szybko powstają luzy.
Komfort
3,0
Widoczność
Co do widoczności to do przodu i na boki jest lux zresztą do tyłu jak dla mnie też choć są tacy co narzekają zreszta mój to dodatkowo akwarium:D
5,0
Ergonomia
Jak dla mnie ergonomia jest super jak na tatmte czasy to spox.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeżeli można tu coś nazwać wentylacją no chyba jak sie ma dziure w podłodze ogrzewanie obleci nadmuch jest nawet oki tylko zawór sterujący nadmuchem zimnego poddaje sie za często w wyniku czego latem nawet na zimnym leci ciepłe.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu poprostu salon wygoda jeszcze raz wygoda natomiast z tyłu to jest tak kanapa jest bardzo wygodna można jechać długo i jest super tylko troszke mało miejsca na nogi ale mnie ma co nie jest tragicznie.
3,0
Wyciszenie
No jak sie obrze wszystko zakonserwuje to daje dodatkowe efekty ale tak ogólnie do 60-70km/h to całkiem spoko ptrzy wyższych prędkościach to radio na full a jak rozmowa to trzeba troche głoścniej ale to i tak nic jak miałem wartburga to krzyczeć było mało.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z tym jest różnie kto ma FSO wie o czym mówie dlatego że z fabryki nie wyszły dwa takie same silniki nigdy jeden mniej drugi więcej a mój jest nawet do zniesienia co prawda gazu wiecej z 1 literek ale jak opłacalnie:D
podam na benzynie na na gazie to już sobie doliczycie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tu to poprostu okazja za małym nakładem finansowym pozyskujemy pojazd który nie dość ze pozwoli nam sie poruszać po drodze całkiem sprawinie i przyzwoicie to jeszcze za ciężarówke może robić. A i części tanie jak barszcz choć czasem warto poszukać innych niż fabryczne szczególnie klocki hamulcowe.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie jest aż tak żle jakiś bezpiecznik czy sprężyna w zamkku, klamka nie odbija takie tam nic wielkiego przynajmniej w moim egzemplarzu a i chciałem zaznaczyć ze to sie psuje na zasadzie jeden za wszystki wszyscy za jednego czyli jak sie zacznie to jedno po drugi kilka naraz i potem spokój na dłuższy czas i historia zatacza koło.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak narazie to tylko ta skrzynia, no i ostatnio coś mi silnik nie gra jak trzeba ale były jaja z zapłonem poprzestawiał sie brak lampy stoboskopowej ustawiony na słuch to może dla tego dziś pojechał do mechanika naszczeście już nie tego od skrzyni wiec licze że jeszcze długo nim sie pobujam:D
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 75KM 55kW
[l/100km]