cicha praca, pali na dotyk, nowy gaz sekwencja - koszt 3,5 tys - chodzi bez roznicy
4,0
Skrzynia biegów
plynnie zmienia biegi, jedynie przy wlaczeniu biegu lekkie szarpniecie, ale jezdzilem juz kiedys GMC i tez tak przelaczały
5,0
Układ jezdny
plynie po drodze, super komfort, nawet na polskich drogach
Komfort
4,0
Widoczność
po kilku miesiacach nadal przy tych rozmiarach trudno mi wyczuc przod (odleglosc zderzaka od przeszkody) ale to pryszcz
4,0
Ergonomia
wszystko wydaje sie na miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima chodzi super, szybko zaczyna chlodzic i robi to na tyle spokojnie ze nie jest niezdrowo i nieprzyjemnie - pierwsza taka klima ktora nie szokuje zimnem a skutecznie i przyjemnie chlodzi
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wiecej juz mi nie trzeba - nawet za duzo - dzieciaki sa zachwycone
4,0
Wyciszenie
cicho i przyjemnie, powyzej setki mozna spokojnie szeptem rozmawiac
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no tu juz nieco gorzej ale o tym wiedzialem i to cena luksusu
gazu pali w miescie (tylko miasto, krotkie odcinki, czeste skrzyzowania) ok 22 l. (bezyny bral ok 18l.)
mieszana trasa / miasto, spokojnie, ok 16 l. gazu (benzyny bylo ok 13l)
trasa jeszcze nie wiem bo daleko jeszcze nie jechalem
5,0
Stosunek jakość/cena
za taka kase (ok 30 tys) trudno kupic tak wypasione i wygodne zestawienie kanapy z autobusem
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na razie zadnych usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jezeli mozna cokolwiek powiedziec po 3 miesiacach
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.8 V6 210KM 154kW
[l/100km]