Inne
: Znałem to auto na wylot jest to mój drugi windstar i wiem że ostatni ( nie produkują takiego auta) Następne to Excursion
4,0
Całokształt
Gdyby miał tylko więcej mocy pod maską był by idealny
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak dla mnie za mały silnik do tego auta . Brakuje mocy przy wyprzedzaniu . Gaz strasznie mi zniszczył silnik więc na benzynie nie działa jak powinien.
4,0
Skrzynia biegów
Jak na razie Ok ale przez brak mocy jest z nią większa walka
4,0
Układ jezdny
Jak vanem jest wygodnie i stabilnie . Pamiętać trzeba że nie jest to corvetta i lubi się wyginać a na śliskim za rzucić tyłem.
Komfort
5,0
Widoczność
Szyby i wszystko widać.Lusterka wielkie więc nie ma problemu.
5,0
Ergonomia
Przestronne i ma jeszcze bagażnik do załadunku. Spokojnie można pojechać na wakacje w 6 osób i wysiada się wypoczętym po trasie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima mogła by być lepsza . Mam wersję europejską i może troszkę przycieli na kosztach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarcz dla wszystkich nawet dla teściowej w trzecim rzędzie siedzeń
5,0
Wyciszenie
Tylko powyżej 140 słychać głośniejszy szum opon.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie małe a części tanie jak do fiata lub starego VW. Spalanie na gazie maks 22l min 10l na trasie . Większy silnik ma mniejsze spalania o około 2 litry.
4,0
Stosunek jakość/cena
tani w zakupie , tani w eksploatacji, trudny do sprzedania dalej ponieważ Polacy wybierają niemiecką tandetę taką jak T4 , lub Vito
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żarówki w przednich lampach i to wszystko.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Alternator zmarł ale używany kosztował 300 zł więc wszystko działa dalej i można jejździć.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 148KM 109kW
[l/100km]