Inne
: JAK ZMIENIE TO NA NOWSZY MODEL. WRESZCIE MOŻEMY NORMALNIE PDRÓŻOWAC POLECAM JEST TO MÓJ 67 SAMOCHÓD MAM DOŚWIADCZENIE
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
KUPIŁEM Z USZKODZONYM SILNIKIEM PRZYTARTY NA PANEWKACH NAPRAWA SMIECHU WARTA PANEWKI KUPIŁEM W SERWISIE 13 ZŁ SZT ŁAŃCUCH ROZRZĄDU NIE MUSIAŁEM JESZCZE WYMIENIAC ALE ORGINAŁ 152 ZŁ RAZEM Z KOŁAMI USZCZELKI POD GŁOWICE ORG 75 ZŁ SZT POMPA WODY TANSZA W PODRUBIE 270 ZŁ NAPRAWA TO PROSTOTA ZAŁORZYŁEM GAZ WTRYSK STAG SPRAWUJE SIĘ REWELACYJNIE
4,0
Skrzynia biegów
NIE SPRAWIA KŁOPOTÓW JAZDA TO REWELACJA
5,0
Układ jezdny
MÓJ MODEL POSIADA TYLNE ZAWIESZENIE PNĘMATYCZNE
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 148KM 109kW
[l/100km]