Przeniesienie napędu
: Dokuczliwe metaliczne stuki z okolicy skrzyni biegów
4,0
Całokształt
Connect 1.5 diesel 120km spełnia moje oczekiwania względem wizualnym jakni ekonomicznym jedynacwada to od przebiegu 5 tys km chałasujaca skrzynia biegów lub sprzęgło metaliczne stuki serwis w Lublinie i Rzeszowie twierdzi że to wada konstrukcyjna i tak trzeba jeździć stawiałem na serwis 4 razy I za każdym razem ta sama wersjia że tak ma być a naprawa ewentualnie na mój koszt i tak aby do końca gwarancji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 120 kony daje dobie radę a zarazem ekonomiczny, ale przydało by się parę koni więcej przy pełnym ładunku
1,0
Skrzynia biegów
Największy problem od nowości dokuczliwy metaliczny hałas że skrzyni biegów a serwis uważa że to normalne w tych wersjach.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny jak na dostawcze auto ok
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na dostawcze auto ok
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie ok ale stuki ze skrzyni biegów słychać w środku.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczny spalanie w granicach 6.5l
3,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie usterki skrzynibiegów to dałbym 6+
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez dwa lata tylko lub aż problemy z metalicznym hałasem z okolic skrzyni biegow
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uwaga na usterkę skrzyni biegów serwis twierdzi że to wada konstrukcyjna I nie chce naprawiać w ramach gwarancji
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 New Ecoblue 130KM 96kW
[l/100km]