Rewelacja! Elastyczność, moc... wiele osobówek wymięka! Świetne przyspieszenie! Fakt, że to najmniejsza wersja nadwoziowa i że wożone były tylko lekkie spożywki. Ogólnie rakieta!
4,0
Skrzynia biegów
6 biegów, lewarek pod ręką. Świetnie współpracuje z silnikiem! Krótkie skoki lewarka i wygodna gałka.
4,0
Układ jezdny
Jak na dostawczaka, to niemal sportowe. Twarde, ale za to pewne. Mnóstwo wspomagaczy jazdy. Dziwne tylko, ze nowe auto z salonu miało zapowietrzone hamulce (ale to tylko moja uwaga- inni kierowcy tego auta tak nie uważali). Jednak o komforcie Renault można zapomnieć.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra. Duże lustra i dobre przeszklenie kabiny. Jednak w ferworze kurierskiej jazdy radzę pamiętać o martwym punkcie.
5,0
Ergonomia
Najbogatsza wersja: masa udanych schowków, wszystko pod ręką. Pełne wyposażenie. Z tempomatu można jednak w kurierce zrezygnować. Na długich dystansach niektórym się może przydać.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima szybko chłodzi. Wentylacja działa dość cicho. Ogrzewanie skuteczne.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Masa schowków pomaga utrzymać porządek w kabinie. Czasem można wręcz o czymś zapomnieć. Jest wygodnie. Nie pakowałem się jednak do niego na dłuższe trasy. Transitem jeździłem po jednym województwie. Masterem po Europie. Trudno mi więc porównać.
3,0
Wyciszenie
Całkiem niezłe. W Doblo było znacznie gorzej!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W sumie to nie wiem. Nie interesowało mnie to. Tankowała firma tyle ile było trzeba.
3,0
Stosunek jakość/cena
Drooogie, ale fajne ;)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od nowości wyskakiwał jakiś błąd, z którym service nie potrafił sobie poradzić.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
\"CHECK ENGINE\" w nowym aucie. Spadek mocy, nieraz po intensywnej jeździe nie chciał odpalić. Później w końcu serwis się z tym uporał.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 Duratorq TDCi 140KM 103kW
[l/100km]