Jak na auto do pracy to moze byc... Jakosc materialow i wykonczenia jest slaba, choc i tak lepsza niz w Renault czy Opel.
Wrażenia
4,0
Silnik
W pierwszych miesiacach eksploatacji trzy razy zgasl przy wyjsciu z ronda. W ramach gwarancji wyczyscili mechanicznie DPF i uaktualnili oprogramowanie. Silnik zyskal troche mocy, przestal klekotac i zmniejszylo sie spalanie.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutow
4,0
Układ jezdny
Przy takim zakresie predkosci w jakim operuje Transit jest wystarczajaco dobrze (nawet przy pr.max 160km/h)
Komfort
4,0
Widoczność
Bez tylnej szyby bylaby tragedia.
4,0
Ergonomia
Duzo schowkow i wszystko pod reká
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko dziala jak nalezy, a elektryczne podgrzewanie przedniej szyby to rewelacja (zapomnij o skrobaniu w zimie).
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
To klekot i blaszak, wiec czego sie spodziewac...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nowy jeszcze jest wiec jedyne koszta to paliwo i wymiana oleju.
4,0
Stosunek jakość/cena
Przed dokonaniem zakupu skorzystalem z jazdy probnej Vito i Trafic. Wybralem Forda bo byl najtanszy, a jakosciowo nie odstaje od konkurencji.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ramach gwarancji Trzy razy wymieniano uszczelke przy drzwiach kierowcy i znowu sie odksztalcila
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W ramach gwarancji usuniete mialy zostac drobne ogniwa rdzy, jednak ASO w NL nie wywiazali sie dobrze z powierzonego im zadania. W maju 2015 Ford NL oglosil akcje serwisowa, wymieniona zostala pompa
olejowa (po uplywie gwarancji).
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 Duratorq TDCi 115KM 85kW
[l/100km]