najmocniejszy dostawczak, sprintery 319 wąchają spaliny...
masa auta 2700 + laweta z autem 2500kg i nie zdarza się żeby pod jakąś górkę w niemczech auto zwalniało...
sam samochód załadowany 1500kg towaru wleci pod każdą górkę 150km/h bez zwalniania...
nie przesadziłem tutaj
2,0
Skrzynia biegów
2 razy remont skrzyni, wymiana łożysk, potem nowa skrzynia, zrobił na niej nieco ponad 200tys km i już ją troche słychać
4,0
Układ jezdny
przy ok 350tys km pociekły uszczelniacze dyfra, przy ok 200tys km łożyska się skończyły
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tą moc nie pali dużo, bywało że leciał w trasę z towarem 1000km z przelotową 150km/h i raczej nie spalił wtedy więcej niż 15l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy 100tys km skończył się silnik, na drugim zrobił już ponad 300tys i chodzi, koło dwumasowe się skończyło przy 330tys km, skrzynia i most już pisałem, przy 350tys km szczotki alternatora poza tym bez większych problemów ;) w porównaniu do 2,4TDCI całkiem nieźle
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 Duratorq TDCi 200KM 147kW
[l/100km]