Ogromna przestrzeń ładunkowa. coś około 12metrow szesciennych. Moja wersja(biźniaki + wzmocniona rama) bez problemu ciagnie 4 tony ładunku. wiecej nie ładowałem. Dopuszczalne dla tego auta jest 3500kg ładunku. na długie trasy to meka ogromna. fotele niewygodne, plastiki trzeszczą,a na dziurach tłucze jak diabli, optymalna predkośc na trasie 90 km/h z powodu krotkiej skrzyni. Jezeli macie okazje kupic ze skrzynią 6-biegową to warto dopłacić
Wrażenia
3,0
Silnik
nie jest źle, troche głośno pracuje.
1,0
Skrzynia biegów
tragiczna na długie trasy, 100km/h to jest naprawde gorna granica w miare\"ekonomicznej\" jazdy. dodam ze 100km/h to 3000obr/min na 5000.
2,0
Układ jezdny
zawieszenie trzyma dobrze, ale tłucze na nawet najmiejszych nierownościach niemiłosiernie
Komfort
4,0
Widoczność
nie narzekam
2,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
gdy w zimie było -25 stopni to w kabinie bez problemu mozna zrobic +40C, jedyna wada to źle zaprojektowane nawiewy na przednia szybe. jakies 15 cm od dołu zawsze zaparowane llub zamarzniete
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na auto dostawcze to nie jest zle
1,0
Wyciszenie
bez komentarza, poprostu tragedia. przy wiekszych prędkościach jest gorzej niż bardzo źle. Ja mam wersje jumbo na bliźniakach, wiec dochodzi wycie mostu.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bliźniaki i duze gabaryty robią robote, przez zime jeździłem w cyklu mieszanym, z przewagą jazdy po mieście i zawsze załadowane około 1 tony, to spalanie jakies 18 litrów
4,0
Stosunek jakość/cena
w prowonaniu z innymi busami to transit wychodzi naprawde tanio. Ale jaka cena taka jakość, na luksusy nei ma co liczyć, auto dobre na krotkie trasy. dobre na jakiekies lokalne usługi.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
200 000 km i trzeba wymienic 3 stabilizatory, 2 koncowki ukladu kierowniczego, zrobic zbierznośc bo tnie opony, gdzie nie gdzie ogniska korozji
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
narazie bez powazniejszych usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 TD 125KM 92kW
[l/100km]