Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Transit V

benwal1@o2.pl, 16 lat temu
Silnik 2.4 TD 116KM 85kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 205 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Ford Transit V 2.4 TD 116KM 85kW 2000-2006 - Oceń swoje auto
3,23
16% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : moc i dynamika tego silnika.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : standartowo. rdzewieje wszedzie.Gdzie mu tam do Mastera.
Zawieszenie : niby ok,ale nie jestem pierwszym któremu tnie opony
Układ hamulcowy : brak kontrolki hamulca ręcznego-Tak! zdecydowanie częstsza wymiana tarcz i bebnów z tyłu(czasem człowiek nie spuści do końca recznego
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
zimny pracuje jak betoniarka z zwirm w srodku.dynamiczny i silny ale przypłacone to jest spalaniem. mam kontener izoterme.ostra jazda powyzej 3000 obr to min14.5l/100
4,0
Skrzynia biegów
jak narazie pracuje prawidłowo krótkie przełozenia.przy 200tys wymiana siłownika sprzegła
2,0
Układ jezdny
jak przeładowany to zabkuje opony z przodu.lekko przeładowny z tyłu nosi po całej drodze.tego nie doswiadczyłem w zadnym innym a przejechałem ok.2mln km
Komfort
3,0
Widoczność
w prawym lusterku jak pracuja wycieraczki nic nie widać,poza tym poszerzone pole w lusterkach to jakas kpina z foli.
4,0
Ergonomia
nie mam zdania.wcześniej jeżdziłem renault master i wyniki sondażu mówią same za siebie.tam miałem mniej awari a jesli już to wszystko pózniej wystepowało.zresztą do mometu sprzedaży tj450tys żadnej poważnej pow 1tys zł.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
co do szyby przedniej nie narzekam(mam ogrzewana elekt)boczne? chyba nie ma samochodu dostawczego który ma dobrze rozwiązane odparowanie bocznych szyb. daje dobrze bo lepiej nie spotkałem
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kiedyś myslałem ze master jest ciasny,teraz zrozumiałem ze może być gorzej.jak długo jade to nie wiem co zrobić z lewa noga.pewnie ford przewidział ten samochód dla osób tylko z prawą noga.pozycja za kierownica ni to w osobowym ni w ciezarowym,az zyły bola w łokciach po długiej jeżdzie.plus to otwierana konsola na kubki z napojami.
2,0
Wyciszenie
Tak! cichy jak mocno rozgrzany silnik i tylko do 2000 tys obrotów. powyżej chyba najgłosniejszy w tej klasie.Kurwa-Lublinem kiedyś jechałem z kolegą ok 90/h i wydawaje mi się ze ma ciszej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to jest tak! kontener na 2.10wys powoduje duze opory i w zależnosci od warunków pogodowych(siła wiatru i kierunek)autko pali średnio 13l/100. obroty nie moga przekraczać 2900 tj. jakies 95-100km/h. im szybciej tym wiecej PAMIETAJCIE! ja raczej jeżdze dynamicznie co nie znaczy agresywnie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
do 200tys wymieniono badż naprawiano:tarcze hamulcowe,alternator,rozrusznik,swiece żarowe,podkładki dystansowe w półosiach,uszczelnianie półosi(zimmering),siłownik sprzegła,felga(pękła),jakieś końcówki drażków,Aha jak juz ktos pisał-oswietlenie tablicy rej,jak nie pukniesz to nie swieci(żle osadzone zarówki w gniazdach-wada fabryczna moim zdaniem.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
napinacz łańcuch rozrzadu do wymiany. zaczynam mieć problemy z pompa wtryskową(stwierdzono w serwisie)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.4 TD 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Ford Transit V

Liczba wpisów: 11

Ford Transit V – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ford Transit V