W sumie fajne auto uważam tylko że jak coś kosztuje ponad 100 000 zł to powinno jeździć przynajmniej 300 000 bez poważniejszych napraw a co mnie do cholery obchodzi że w Polsce mamy takie a nie inne paliwo dostępne na renomowanych stacjach paliw.
Wrażenia
3,0
Silnik
Więc tak mam wam do powiedzenia na temat tego autka.;
Na samym początku szok pod kazdym względem, powiem tylko że jak go kupowałem w grudniu 2002 to w Polsce nie były jeszcze dostępne silniki tdci 2000. Zanim go dostałem musiałem czekać trzy miesiące ale nie w tym rzecz.
Autko chodziło normalnie do przebiegu 115 000 km. A potem to się zaczęło problemy z klimą przy 130 000 km padły wtryskiwacze koszt około 10 000 zł . Także moje skromne zdanie na temat tego samochodu brzmi tak: " w sumie to go nawet polubiłem silnik spisywał się znakomicie do 100 000 km natomiast powyżej w/w przebiegu jedna wielka katastrofa, nie jest dane nam w tym naszym kraju jeździć dieslami wysokoprężnymi.Paliwo mamy tak kiepskie że nadaje się tylko do samochodów marki :" ŻUK " .
Także przykro mi ale niestety nigdy więcej nie kupię diesla w tym kraju wolę jeździć na benzynie.
Dodam tylko jeszcze że samochód był tankowany na najlepszych stacjach wedle wszelakich rankingów czyli : shell, bp, aral, orlen, nie na jakiś przybocznych stacyjkach gdzie to ponoć nigdy nie wiesz jaki płyn ci do baku wleją????????? A może właśnie jest na odwrót trzeba było tankować na tych małych.
Pozdawiam i życzę udanego tankowania, Taraz myślę tylko i wyłącznie o sprzedaży pozzdrawiam
2,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą dość ciężko .
Panowie z Forda mogli by się trochę bardziej postarać.
Jak człowiek płaci ponad 100 000 zł za ssamochód to powinien móc przynajmniej troszeczkę wymagać.
A tu lipa.
W servisie mówią że tak ma być że to jest normalne
3,0
Układ jezdny
w Sumie bez wiekszych problemów
Komfort
4,0
Widoczność
I to jest chyba najlepsza rzecz w tym aucie. Ale nie odnosi się to tylko do f. tranzita ponieważ czy to będzie fiat, czy iveco, czy mercedes to w każdym z nich siedzi sie wysoko w porównaniu do innych użytkowników " naszych cudnych polskich dróg " i dlatego widocznośc jest porażająca
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie to także lipa posiadam w swoim tranzicie podwójną klimatyzację pakę mam otwartą czyli bez ściany grodziowej to w zimie jest katastrofa aby się wewnątrz nagrzało to trzeb aprzejechać około 5 - 8 km.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pasażerowie jadący obok kierowcy a szczególnie ten zaraz obok ma przechlapane
1,0
Wyciszenie
JEDNA WIELKA KATASTROFA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ale zawsze można sobie głośne radio kupić i nie ma większych prolemów
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużywie w mieście na poziomie 7/8l na 100 km w trasie mniej około 6,5 l na 100 tylko trzeba umieć tym jeździć oczywiście przy silniku tdci, przegląd rzadko kiedy był poniżej 1000 zł zawsze coś znaleźli, a mówili że jak człowiek będzie płacił około 650 zł to wzzystko.
" JACY ONI WSZYSCY SĄ MILI W SALONIE JAK KUPUJESZ NOWE AUTO "
3,0
Stosunek jakość/cena
Przez pierwsze 100 000 niegdy mnie nie zawiódł " JUŻ WIEM DLACZZEGO DAJĄ GWARANCJĘ NA 100 000 KM " Auto powinno kosztować jakies 60 000 zł a nie jak zapłaciłem ponad 100 000 zł
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak światełka w schowku, światło na pace też żadna rewelacja , Jedyni oświetlenie zewnętrzne czyli światła mijania ( po wymianie żarówek na 110 Watt ) i halogeny to naprawdę dają a na długich to widocznośc prawie jak w dzień.
Ostatnio drzwi zaczęły się tłuc.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik - KATASTROFA ( ze wzglęgu na wymianę wtryskiwaczy po pokonaniu 130000 km
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 100KM 74kW
[l/100km]