Jezeli ktos zamierza jezdzic z ciezkimi ladunkami niech z daleka omija wersje tylnonapedowe. Sami w firmie to sprawdzilismy na sobie.
Dodatkowo Ford transit ma DMC rowne 3 tony co sprawia ze i przyczepe bez tacha pociagnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik oparty jest na starej dobrej pompie Boscha, calkowicie odpornej na nasze paliwo. Zero problemow przez caly okres, nie liczac zapieczonych swiec zarowych
4,0
Skrzynia biegów
Po pewnym okresie niektore biegi nie wchodza jak powinny.
5,0
Układ jezdny
325000 przejechanych glownie na Hitlerstrasse z ladunkami okolo 3,5 tony i zero problemow. Choc to trudne do uwierzenia jedynie trzeba bylo amortyzatory wymieniac, niczego innego. Nie do zdarcia
Komfort
5,0
Widoczność
jak to w dostawczakach
3,0
Ergonomia
no coz, uwazam ze deska ma za duzo plastikow i przez to malo miejsca na nogi
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima ma funkcje climatronic, w pozycji nawiewu na szyby. Oznacza to ze dziala tylko chwile i sie wylacza nie powodujac wzrostu zuzycia paliwa. BEz klimy w lecie tragedia, leci cieple powietrze.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
za duza deska
3,0
Wyciszenie
no coz to dostawczak :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
biorac pod uwage ladunki, utrzymywanie sie spalania na autostradach przy predkosciach 100-140 na poziomie 10-11litrow to rewelacja.
5,0
Stosunek jakość/cena
no coz, lepszego auta wtedy nie znalazlem do moich zastosowan
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jezdze wylacznie na przeglady. Sami znajduja i wymieniaja na gwarancji to co trzeba bez problemow
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
swiece zarowe sie spalily i zwarcie spowodowalo maly pozar w silniku :)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 100KM 74kW
[l/100km]