Jeśli chodzi o elastyczność i przyśpieszenia / ekonomikę to rewelacja według mnie natomiast niezawodność.... Im dłużej jeżdżę nim to jest gorzej... Zaraz po przejechaniu kilku km jak temperatura dochodzi do ok 60 st. zacina sie turbina albo coś innego bo nie przyspiesza tylko stawia chmurę dymu i szarpie, jak sie odblokuje to potem ok.
2,0
Skrzynia biegów
Ciężko wchodzi 1, nieco chaczy i nieprecyzyjna jest. Przełożenia dobrane dobrze.
5,0
Układ jezdny
Przyjemnie buja jak autobusem, dużo lepsze moim zdaniem od np. Renault Trafic. Wybiera dobrze nasze średniowieczne drogi, nie trzęsie jak na dzikim koniu.
Komfort
3,0
Widoczność
Nadwozie furgon, wiec wymaga przyzwyczajenia do ustawiania na skrzyzowaniach, pozatym denerwuje mnie woda która cieknie na boczne szyby z przedniej i nic nie widze w lustrach. Pozatym jest dobrze.
3,0
Ergonomia
Nie ma tragedii jak dla mnie, denerwuje mnie centralny zamek (zamykanie i otwieranie drzwi bocznych i tylnych - a w zasadzie samo otwieranie - tylko z kluczyka a boczne tylko od wewnątrz) Bezsensowna jest dźwinia zmiany biegów - jak w autobusie za komuny wystaje kawał brzydkiego drąga z podłogi.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak narazie może być.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżdżę sam więc miejsca mi nie brak.
4,0
Wyciszenie
Ciszej niz w oplu Vivaro czy combo, przy max prędkości zawirowania powietrza przedostają sie do kabiny przez uszczelki w drzwiach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie wporządku
3,0
Stosunek jakość/cena
Nie płaciłem za niego więc nie wiem.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ostatnio problemy z wskaźnikiem paliwa (po zatankowaniu przez pół dnia szedł w góre... zacina się???
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Problem z silnikiem j.w.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 100KM 74kW
[l/100km]