Problemy ze sworzniami zwrotnicy, ale wrocławskie ulice są przystosowane dla samochodów opancerzonych ze wskazaniem na gasienicowe.
Komfort
5,0
Widoczność
Mam busa w pełni oszklonego- jest super.
3,0
Ergonomia
Samochód głośny, ale idealny na dłuższe podróże z prędkością do 100km/h
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Żadnych problemów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bajka.
2,0
Wyciszenie
Bez komentarza. Czołg T-55M jest nioeco głośniejszy ale tylko pod górę.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem zadowolony z niskiego zurzycia paliwa. Latem nawet 6 l paliwa .
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobry zakup. Ale należy się zaopatrzyć od razu w puszkę farby antykorozyjnej.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Korozja, korozja i jeszcze raz korozja! Tylko beczja stalowa na wodę w moim ogrodzie szybciej koroduje. Ta korozja powoduje że muszę się rozstać z transitem.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oprócz korozji chwalę sobie to auto. Dzieci mogą nawet w obłoconych buta wpadać do samochodu. Nie polecam narciarzom, chyba że wodnym. Na zimę łańcuchy i relanium (piszę o samochodzie nieobciążonym)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 D 80KM 59kW
[l/100km]