Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Transit IV

DanTheMan, 12 lat temu
Silnik 2.5 D 75KM 55kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 105 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Transit IV 2.5 D 75KM 55kW 1994-2000 - Oceń swoje auto
4,00
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : oszczędny jak cholera.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : rdza
4,0
Całokształt
Używam auta na co dzień.Miałem normalne auto i vana do wożenia motocykla, ale tak mi się spodobała jazda transitem,że auto stało nie używane.no to sprzedałem auto i transit jest moim autem na co dzień.trochę za wolny na trase, ale do miasta idealny.Moim skromnym zdaniem w mieście prowadzi sie i parkuje go łatwiej niż nie jedno auto.
Wrażenia
3,0
Silnik
Głośny, telepie,.za słaby na trase, ale w mieście spisuję się nieźle.całkiem elastyczny i zadziwiająco oszczędny. Miałem vana i
4,0
Skrzynia biegów
Krótkie przełożenia. na trasie brakuje 6go biegu. idealna skrzynia do miasta(80% moich przebiegów to miasto)pozwala jechać na 5tce 50km/h bez problemu. Jedynka czasem ciężko wchodzi i troche za długi skok lewarka.
4,0
Układ jezdny
byłem zaskoczony prowadzeniem. myślałem że będzie się na zakrętach przewracać;) jeżdżę na \"pusto\", mam na tył napęd, musze parkować pod górke i jak popada to mam problemy z przyczepnością. Duży plus za średnice zawracania. Najzwrotniejsze auto jakie do tej pory miałem(swb) Ma dosyc duży prześwit, jak SUV.
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka są rewelacyjne.a pozatym to blaszak wiec do tyłu sobie nie popatrze.Co mi absolutnie nie przeszkadza w jeździe
4,0
Ergonomia
beznadziejne umiejscowienie włacznika awaryjnych swiateł.lubię \"położyć\" fotel podczas jazdy i mam wszędzie daleko.mimo wszystko bardzo wygodny. fotel ma szeroki zakres regulacji.brakuje troche regulacji kierownicy. wielki minus za \"ławeczke\" pasażera.tragedia. wąska,twarda i po 15 minutach wszystko mnie boli.zero regulacji.będę montował pojedyńczy fotel dla pasażera.lepiej zeby jechała jedna osoba wygodnie niz dwie jak za kare.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
długo sie nagrzewa, ale jak sie nagrzeje jest rewelacyjne.klimy niema, ale auto sie nie nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to jest van. trudno żeby było ciasno.bardzo wygodnie dla kierowcy.wielki minus za siedzenia pasażera
2,0
Wyciszenie
głośno jak cholera! pierwsza rzeczą jaką zrobiłem było wygłuszenie auta i zrobienie wszędzie wykładzin,co niewiele pomogło ale ładnie wygląda.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na wielkość auta i silnika to jest rewelacyjnie. jeżdżę na pusto i mam \"lekką nogę\" w mieście przepisowo, bez wiscigów spod swiateł i zbędnego hamowania 6.3l/100km. tak tak sam byłem w szoku i tu ciekawostka, po trasie przepisowo 80-90 km/h 6.5l/100km.(musiałem dać 6.2 żeby formulaz przeszedł;/) pierwsze auto które spala w mieście mniej niż w trasie, ale chyba niema co sie dziwic jak w mieście na 5tym biegu jezdze i obroty silnika sa akurat.
5,0
Stosunek jakość/cena
trafiła mi się prawdziwa okazja. auto kupiłem od pierwszego(łatwe do sprawdzenia i UK) właściciela, serwisowane regularnie przebieg ok 100tys. km za 600 funtów. za VW z podobnego roku i przebiegu musiałbym dać ok 4 razy tyle.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
rdza, rdza, rdza. po za tym nie stwierdzono
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poza blachami, nic.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 D 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Transit IV