dobra praca , pali na dotyk , bierze olej ale mnie to wali
4,0
Skrzynia biegów
dobre przełożenia na miasto niestety w trasach brakuje 5-tki trasy robię do 300km i czasem 700km
4,0
Układ jezdny
czołg bez gąsienic idzie jak burza przez luksus polskich dróg zawieszenie twarde pusty bez ładunku trochę nieprzyjemny na nierównościach buja w koleinach
Komfort
4,0
Widoczność
przód czytelny tył widzę w lusterkach z traktora mtz duże widoki
4,0
Ergonomia
oryginalny fotel beznadzieja - zastąpiona czymś z volkswagena dali mi gratis na szrocie dobrzy ludzie
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
żle rozłożone nawiewy albo szyba albo nogi w mrozy marznie lewa noga i boczne szyby
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
we 3-rzech ciasno mam 194 to co mam powiedzieć
4,0
Wyciszenie
dobre czasem tłumik brżęczy
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
gaz-12 trasa 14-miasto wszystkie naprawy robie sam olej najtańszy pasek rozrządu 25zł inne paski w sklepach rolnych młotek pare kluczy przecinak spawarka dt-75 jest trudniejszy ach nie jestem zawodowym mechanikiem ale składam teraz 6-cio osobową wersję z 1980 roku służę radą prosiak102@wp.pl
4,0
Stosunek jakość/cena
kupiony 6-mcy temu za 1500zł jeżdzi i będzie jeżdził no cóz tylko prestiżu brak
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bzdety łatwo usuwane
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
urwany pasek rozrządu zrobiłem w 3godz na mrozie na podwórku
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 84KM 62kW
[l/100km]