Układ elektryczny
: 100%głupoty enginerów z Koloni.Dziekuje wam.
1,0
Całokształt
Auto tak awaryjne że szkoda mówić odradzam kupowania tego pojazdu w wersji 155km z 2013r. Pierwsze 1000 km poszarpany intercooler,ake i tak to jest kropla w morzu w przypadku wydatków na to auto.Ośmiele się że posiadałem na tamte czasy pierwszą wersję i byłem z pierwszych, którzy kupili to auto.Ten tourneo jak na 2013 r miał wszystko co potrzeba bo jest navi kamera przód kamera cofania w lusterku na szybie wszystkie czujniki park. Ładna tapicerka ale kur***jeżdżący syf czemu ktoś nie przewidział systemu inf o wypalaniu tego eurokołchozowatego dpf-a.Silnik oczywiście zatarł się po nie całych czterech lata użytkowania na dwóch cylindrach pierwszym i trzecim...przy przebiegu 244 tyś. Układ kierowniczy poszedł przy ok.340tys.km jeszcze wcześniej zepsuty simmering.Potem reszta kosztownych wymian nie wspomnę o 3 krotnym czyszczeniu dpf ,i znowu turbosprężarka,wtryskiwacze itd. Itp. Ciągle zapalający się check pomarańczowy koszmar.I wieczne patrzenie jak 80km traffici cię wyprzedzają,wszyscy nawet Tiry przeładowane/SERIO.Dramat. ...A wiem że te silniki 2.2d .mogą zrobić mnóstwo km. na swoim przykładzie nawet.
Wrażenia
1,0
Silnik
Shit jakich mało.Psująca się non stop turbina Niepamiętam ile razy to było z chyba 5x.Wtryskiwacze też wszystkie 4 do wymiany.Intercooler poszedł po pierwszym 1000 km .dziadostwo.Radio zawiesza się ekran .Popsuta kontrola pasa zaraz po roku użytkowania.Żarówki z przodu palą się non stop raz lewa to znowu prawa nawet przez włączony bluetooth sparowany z androidem...a szkoda słów kto tego nie doświadczył na własnej skórze ten tego nie wie .A ogólny serwis wymiany filtrów pindów masakra .Dbasz o auto a check świeci się częściej niż w najstarszych fiatach. ...
4,0
Skrzynia biegów
Poprawili się no ale bez rewelacji auto przy jego masie nawet nie obciążone to i tak muł co to za elektryczna blokada do 160 km_h ??? Śmiech na sali.
1,0
Układ jezdny
Psujące się wachacze przeguby uszczelki , luzy bicie omijaj nim dziurawe drogi bo układ jezdny przy dłuższym użytkowaniu to chłam.
5,0
Karoseria
To jest jego jedyny plus ślę bez szału między klamkami ślady otarć jak by ktoś papierem ściernym potraktował.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam uwag
2,0
Ergonomia
No fakt miejsca na głową niezbyt ale mam 180 to mi nie przeszkadza ,ale w tylnich siedzeń nie da się leżeć wzdłuż ale za kierowcą i pasażerami z przodu pomiedzyvtylnim msc jest miejsce nawet by wrzucić z 12 zgrzewek mineralnej 1,5 l. Ale to nie zmienia przykrego wrażenia.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima jak i silnik psuje się trochę rzadziej niż silnik ale ma swoje bolączki.Reasumując jak dbasz tak masz.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto to Skarbonka ponad stan. Nie wiem czy lepiej je zrzucić z przepaści ,czy nie lżejszym uczuciem było by wzięcie kredytu chwilówki na 0,5mln zł...jestem w kropce/
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak wyżej opisane.elektryka i moduł silnika radia ryglowanie drzwi Wlk.NIEWIADOMA
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wiele. Lepiej wziąść auto z wypożyczalnia niż inwestować w to straconą kasę.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 TDCi 155KM 114kW
[l/100km]