Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Transit Custom I

niebieski17, 8 lat temu
Silnik 2.2 TDCi 155KM 114kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Transit Custom I 2.2 TDCi 155KM 114kW 2014-2023 - Oceń swoje auto
4,62
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : W poprzednim samochodzie musiałem porządzenie docisnąć do pedału hamulca... w tym, wystarczy lekkie docisnięcie paluszkami stopy by uzyskać ten sam efekt
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Cichy pisk po wyłączeniu silnika, po bardzo długiej jeździe
Inne : Czasami należy poprawić zawiasy po otwarciu tylnich drzwi
5,0
Całokształt
No cóż, porównując całokształt nowego Forda do Volkswagena z 95 roku, co innego mogę stwierdzić :) ?
Wrażenia
5,0
Silnik
155KM jak na drugie auto to wręcz wystarczające, nie potrzebuję 300 koników, wystarczy prężny silnik, który sprawnie działa.
4,0
Skrzynia biegów
Nie daję pięciu gwiazdek ponieważ preferuję styl " zmiana biegów później niż wcześniej " - tak było w Polówce. W Customie natomiast, biegi musiałem zmieniać wcześniej aniżeli później tak jak lubię ale to kwestia przyzwyczajenia.
5,0
Układ jezdny
Czytałem o średnim układzie jezdnym ale jak dla mnie to nieprawda, pewnie dlatego, że przedtem miałem do czynienia z układem Polówki.
Komfort
5,0
Widoczność
Większe autko = większe szyby+wyższe siedzenia więc widoczność idealna ( w każdym razie dla mnie )
4,0
Ergonomia
Tutaj również nie daję pełnej punktacji ale pewnie dlatego, że potrzebuje naprawdę bardzo wygodnych siedzeń. Oceniając jednak rozmieszczenie przycisków jestem na plus.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Logiczne, że przy większym pomieszczeniu potrzeba więcej ciepła i energii by owo ciepło rozprowadzić. W Fordzie zrobiono to na tyle dobrze, że wystarczy chwilka by czuć się w pojeździe jak w ciepłym małym mieszkanku.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No co tu dużo mówić.. 9 osobowe autko musi mieć dużą przestrzeń dla kierowców i pasażerów.
4,0
Wyciszenie
No idealna cisza nie występuje ale głośno jak w byłym VW również nie jest.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No wiadomo, tylko wydatki na diesla. Porównując też spalanie Volkswagena Polo do Forda Tranista Customa to największa różnica znajduje się w maksymalnym spalaniu, nic więcej .
5,0
Stosunek jakość/cena
120k za taki samochód i porównując to do jakości ? Hmm... znam droższe modele przy gorszej jakości.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oprócz częstego poprawiania zawiasów z tyłu oraz występowania pisku w okolicach silnika po wyłączonym silniku i dłuuugiej jeździe to wszystko jest okej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
No nie mogę tu wiele pisać, nie posiadam autka długo więc za rok, dwa napiszę kolejną opinię :)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 TDCi 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Transit Custom I