Po 2 latach użytkowania i przebiegu 120 tys padła pompa hamulcowa zintegrowana z pompą abs (regeneracja i wymiana to koszt ok 2500 zł). W niedługim czasie jeszcze przed obowiązkową wymianą zestawu paska rozrządu pękł łańcuszek w obudowie wałków rozrządu. Koszt zdecydowanie większy, zależy jakie zastosujemy części, oryginalne czy zamienniki. Obie awarie to wady ukryte tego modelu z rocznika 2018. Później zastosowano mocniejszy łańcuszek rozrządu.
Wrażenia
3,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TDCi 120KM 88kW
[l/100km]