Auto warte ceny i tyle.
Wcześniej miałem partnera i berlingo ale to taczki ( chociaż trzeba przyznać że grubo ponad 300 tyś klepneły - berlingo ma 450k teraz i jeszcze daje radę - ale to inna jazda niż conectem.od 2013 ford connet z silnikiem 1,6.
Poza tym szczerze polecam - mała uwaga wolałbym takiego 2,0 i 163 kM jak w mondeo
Wrażenia
5,0
Silnik
Trochę mały silnik ale daje radę w końcu 120 KM - brakuje na początku do puki turbina nie dołączy - zresztą to drugi w 2013 kupiłem pierwszego teraz drugi czyli pierwszy się sprawdził
5,0
Skrzynia biegów
Automat dsg - auto ma 8 leveli - daje radę
5,0
Układ jezdny
Wół roboczy -padły we wcześniejszej wersji z 2013 r. tylko odboje na belce tylnej
5,0
Karoseria
Może tylko zawiasy z tyłu bym poprawił bo ciężko czasami chodzą ale wiadomo WD40 i jest ok
Komfort
5,0
Widoczność
nie mam zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Kwestia przyzwyczajenia - wcześniej po 330 tys na Berlingo i Partnerze ale tam o ergonomii nie ma co mówić
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pośrednie auto między partnerem/ berlingo a caddy - naprawdę dobry wybór
4,0
Wyciszenie
Dodane przy zabudowie panele boczne oraz wyklejona przegroda welurem i jest jak w osobówce
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
6,8 średnie zużycie przy załadowanym aucie i przegląd co 30tyś dobra rzecz, w nowym z 2019 silnik jeszcze mniejszy bo 1,5 ale z racji że automat to przegląd co 20 tyś i 0.8 ltr ON więcej - do zaakceptowania za wygodę i komfort jazdy
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak dla jednoosobowej firmy - Najlepszy
w korpo może być różnie - pewnie francuzy wygrają.
Ale co tam - nie każda morda pasuje do FORDA
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Częsta wymiana Aku bo zawsze światełka się palą przy otwartych drzwiach na postoju.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TDCi 120KM 88kW
[l/100km]