Układ elektryczny
: Nie praktyczne światła wewnątrz i zewnątrz /żadnych LEDowych /, Bezsensownie umieszczony akumulator
3,0
Całokształt
Auto bez finezji technicznej , a czy solidne i nie zawodne - czas pokaże. // Przegroda m. kabiną a cz. bagażową to ciężki kawał , chyba z 30 kg - topornej blachy - wystarczyłaby kratka z możliwością otwierania , jak Citroenach. W kabinie ergonomicznie nie jest - tablica rozdzielcza to w większości krzywizny i pochyłości z których wszystko spada. Bardzo ale to bardzo niepraktyczne i niewygodne oświetlenie i kabiny jak również sterowanie światłami zewnętrznymi powiązanymi z otwieraniem/ zamykaniem drzwi w sposób nielogiczny i niekofigurowalny .
Wrażenia
4,0
Silnik
115 koni , ekonomiczny a czy trwały ? - zbyt wcześnie by oceniać. Najgłupsze jest umieszczenie akumulatora - gdzieś głęboko w komorze silnika w podszybiu. Dostęp PO demontażu w komorze silnika wielu elementów . Brak tego w instrukcji obsługi i nigdzie na stonach www Forda. ! IDIOTYZM do potęgi !!! i jeszcze COŚ - niektóre elementy są t.zw NIE SERWISOWALNE np światła ośw. tablicy czy górne światło STOP ...a co to znaczy ? nie wiadomo ,,,,,,
3,0
Skrzynia biegów
dosyć głośna ale działa ok
3,0
Układ jezdny
Nie obciążony chodzi dobrze
2,0
Karoseria
Trzaskać drzwiami trzeba mocno i to czasami Bardzo , by nie wykazały niedomknięcia. Ciekawieskostruowane wycieraczki - z dowolnej pozycji wracają do ustawienia startowego.
Komfort
4,0
Widoczność
oprócz tyłu , wiadomo pełny blaszak / ,,,,,koniecznie kamera cofania
1,0
Ergonomia
jako użytkownik poprzednio seata Alhambry z 2006 roku , to ten Ford z 2015 nawet się nie zbliża do poziomu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewa się dość szybko i klima również błyskawiczna jednak niezbyt ustawne kierunki wylotów nawiewu z powodu krzywizn i pochyłości tablicy rozdzielczej. Wkurza bezsensowna i niepotrzebna automatyka włączania klimy