Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Transit Connect II VAN

Frank, 6 lat temu
Silnik 1.5 TDCi 120KM 88kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 25 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Ford Transit Connect II VAN 1.5 TDCi 120KM 88kW 2014-2020 - Oceń swoje auto
2,93
23% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny : Nie praktyczne światła wewnątrz i zewnątrz /żadnych LEDowych /, Bezsensownie umieszczony akumulator
3,0
Całokształt
Auto bez finezji technicznej , a czy solidne i nie zawodne - czas pokaże. // Przegroda m. kabiną a cz. bagażową to ciężki kawał , chyba z 30 kg - topornej blachy - wystarczyłaby kratka z możliwością otwierania , jak Citroenach. W kabinie ergonomicznie nie jest - tablica rozdzielcza to w większości krzywizny i pochyłości z których wszystko spada. Bardzo ale to bardzo niepraktyczne i niewygodne oświetlenie i kabiny jak również sterowanie światłami zewnętrznymi powiązanymi z otwieraniem/ zamykaniem drzwi w sposób nielogiczny i niekofigurowalny .
Wrażenia
4,0
Silnik
115 koni , ekonomiczny a czy trwały ? - zbyt wcześnie by oceniać. Najgłupsze jest umieszczenie akumulatora - gdzieś głęboko w komorze silnika w podszybiu. Dostęp PO demontażu w komorze silnika wielu elementów . Brak tego w instrukcji obsługi i nigdzie na stonach www Forda. ! IDIOTYZM do potęgi !!! i jeszcze COŚ - niektóre elementy są t.zw NIE SERWISOWALNE np światła ośw. tablicy czy górne światło STOP ...a co to znaczy ? nie wiadomo ,,,,,,
3,0
Skrzynia biegów
dosyć głośna ale działa ok
3,0
Układ jezdny
Nie obciążony chodzi dobrze
2,0
Karoseria
Trzaskać drzwiami trzeba mocno i to czasami Bardzo , by nie wykazały niedomknięcia. Ciekawieskostruowane wycieraczki - z dowolnej pozycji wracają do ustawienia startowego.
Komfort
4,0
Widoczność
oprócz tyłu , wiadomo pełny blaszak / ,,,,,koniecznie kamera cofania
1,0
Ergonomia
jako użytkownik poprzednio seata Alhambry z 2006 roku , to ten Ford z 2015 nawet się nie zbliża do poziomu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewa się dość szybko i klima również błyskawiczna jednak niezbyt ustawne kierunki wylotów nawiewu z powodu krzywizn i pochyłości tablicy rozdzielczej. Wkurza bezsensowna i niepotrzebna automatyka włączania klimy
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ratuje sprawę górna półka w kabinie
3,0
Wyciszenie
kabina bagażu - goła blacha - wymagała pracochłonnego wyciszenia
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
byle nie w ASO
3,0
Stosunek jakość/cena
67 tys za 1-roczny z expozycji
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
klima po 2gim roku do napełnienia
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak / ... jak na razie przebieg malutki 25tyś , wiec nie jest to miarodajne

On - zużycie paliwa dla silnika 1.5 TDCi 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Transit Connect II VAN