Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Tourneo Courier II

Bercziko, 1 miesiąc temu
Silnik 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Tourneo Courier II 1.0 EcoBoost 125KM 92kW od 2023 - Oceń swoje auto
4,86
18% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : To jedzie jak bardzo dobra osobówka, sto razy lepiej od berlingo, górska serpentyna to przyjemność
5,0
Całokształt
Auto w idealnym stosunku jakości, do ceny, do przestrzeni, która otrzymujemy. Genialny wóz w swojej prostocie, który jest pozbawiony wodotrysków, ale ma wszystko co niezbędne. Dużą zaletą jest prowadzenie, małą wadą spalanie najczęściej ok 7l/100km. Nie ma aut idealnych, ale jeśli ktoś boi się kombivanów bo prowadzą się tragicznie, to nie ten adres. Jeździ jak na Forda przystało.
Wrażenia
4,0
Silnik
Moc, dostępność momentu obrotowego na plus z kolei jak chodzi o kulturę pracy to jest zaskakująco dobra. Minus za apetyt na paliwo, poniżej 5l/100 zejść się nie da na dłuższym odcinku.
5,0
Skrzynia biegów
Ford to ford. O niebo lepsza od niby dobrych skrzyń VAG. Nie jestem fanem manuali ale tu jest to po prostu przyjemne.
5,0
Układ jezdny
Sztywno, ale nie dobija Wysoki prześwit ale nie buja Kierownica z idealnym czuciem, da się na milimetry ustawić auto w zakręcie
5,0
Karoseria
Ładna buda, mordka a'la F150 po wylewie, kanciasta bryła zapewnia super przestronność w środku
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu, wielkie lusterka, środkowe fotochromatyczne, widać maskę, doskonała kamerą cofania dająca radę nawet w ciemną noc
4,0
Ergonomia
Wszystko ok poza klimą z ekranu, ale przyciski są duże i łatwo w nie trafić
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko ciepło w kabinie, a z pakietem zimowym w tyłek i w ręce momentalnie się ciepło robi. Klima też wystarcza w zupełności
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą cenę i segment jest naprawdę dobrze. Usiądę sam za sobą mając 185cm wzrostu, ale mam długie nogi jak osoba 195cm i mimo to się mieszczę (E39 Touring nie mieściło mnie)
5,0
Wyciszenie
Jak na tą cenę i budę to jest super. Przy 120 szum wiatru nie dokucza, słychać jedynie przejeżdżające auta. Szyba przednia SoundScreen
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mały silnik, 5l oleju wystarczy, pali mało jak dla mnie (wcześniej auta 10l/100 w górę) filtry tanie, łańcuch rozrządu, sprzęgło BEZ dwumasy
5,0
Stosunek jakość/cena
GENIALNY W cenie skody fabii otrzymujesz auto, które poza osiągami (które nie są złe) nie odstępuje w komforcie czy przestrzeni takiej skodzie karoq a czasem nawet wygrywa np w kwestii prowadzenia i wyciszenia
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt młody żeby coś się działo, ale raz się ekran zwiesił, ale wystarczyło wyłączyć i włączyć. Nic nie trzeszczy nawet szarpiąc za elementy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Cisza spokój, jak coś się zmieni, to tu też zmiana nastąpi

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Tourneo Courier II