Auto w prowadzeniu jak osobówka. Silnik w połączeniu z automatem super jeździ. Spalanie na akceptowalnym poziomie. Usterek większych nie było (regularny serwis z częstymi wymianami oleju), po 180tyś przebiegu regeneracja konwentera w skrzyni biegów - to największy koszt jaki miałem do tej pory. Auto mega pojemne, nawet 7 osób daje radę. Ogólnie bardzo polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo subtelnie zmienia biegi, dobrze zestopniowana.
5,0
Układ jezdny
Układ kierowniczy bardzo precyzyjny i bezpieczny w prowadzeniu.
5,0
Karoseria
Największy plus to za brak korozji - tego się bardzo obawiałem.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzieć można bardzo nisko - to dla mnie ważne. Widoczność bardzo dobra mimo fotela ustawionego na sam dół.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, jedynie lewarek zmiany biegów bardzo blisko panela sterowania klimy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa bardzo szybko nawet w duże mrozy. Chłodzi odpowiednio nawet przy 7 osobach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
surer
4,0
Wyciszenie
Nie jeżdżę szybciej niż 140 więc jest ok. Próbowałem prędkości maksymalnej która jest sporo wyższa niż podaje ford , ale już od 150-160 szumy coraz mocniej słyszalne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
podstawowe serwisy i części w przystepnych cenach
4,0
Stosunek jakość/cena
Zawsze mogłoby być taniej...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kilka małych drobiazgów typu oświetlenie, zamek drzwi, czujnik parkowania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jedna bardziej kosztowna naprawa (konwenter skrzyni) - na szczęście olej zmieniany co 50tyś km więc reszta była ok. Serwis był pod sporym wrażeniem, że przy przebiegu 180 tyś dopiero to się stało i że reszta to tylko jakieś uszczeniacze, mycie i adaptacja. Jak dbasz tak masz.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Ecoboost 150KM 110kW
[l/100km]