Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Tourneo Connect I LWB

Polaris, 14 lat temu
Silnik 1.8 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 140 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Ford Tourneo Connect I LWB 1.8 Duratorq TDCi 90KM 66kW 2005-2013 - Oceń swoje auto
3,08
25% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Jak na forda to rewelacyjna blacha, jak dotąd nie rdzewieje, dobry ocynk, newet przy dużych ubytkach lakieru brak rdzy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : bałwanki intercolera, teraz mam już 3 komplet, jak na kawałek gumy 180pln to zdecydowanie za drogo i brak zamiennika jak to w fordzie
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak na 90 koni to dosyć elastyczny ale trochę za dużo pali.
3,0
Skrzynia biegów
Potrafi zgrzytnąć, koło dwumasowe warczy i charczy szczególni przy zmianie mas.
3,0
Układ jezdny
Przy 90 tys naprawa, conieco łomotało, 110tys lewe łożysko, 138 tys prawe łożysko koła przedniego.
Komfort
4,0
Widoczność
Duże szyby dobre lustra tylna oś prawie przy zderzaku to +. Na - duże słupki przednie, przeszkadza szczególnie prawy, potrafi w niektórych sytuacjach zasłonić nawet małe auto nie mówiąc o pieszych wchodzących na pasy od lewej strony, tych notorycznie nie widać.
2,0
Ergonomia
Mało schowków, ciasna kabina, uchwyty na kubki to chyba dla małpy zrobili albo dla tylnych pasażerów (tyle że u mnie nie ma ich bo jest paka) Półka górna to taki fajny gadżet, można tam sobie położyć np gąbkę + szmatkę do wycierania, nie radzę kłaść tam mapy czy atlasu no chyba że ktoś lubi jak mu to będzie lądowało na głowie przy co drugim ruszaniu z pod świateł. Uchwyty na butelki w przednich drzwiach to tylko na takie dla dzieci bo 1 litr to wyleci przy 1 zakręcie i znajdzie się pod pedałem hamulca, auto dla niespragnionych kierowców.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze grzeje kiedyś lepiej chłodził jak działała klima. Wentylacja raczej słaba, jest dosyć duszno w kabinie i niewiedzieć czemu nie można ustawić nawiewu na twarz i na szybę przednią? Duży transit miał taką fajną cechę że przy ustwieniu ogrzewania do ok 2/3 i na nogi przez środkowa kratkę wiało chłodne powietrze i człowiek się nie dusił, tu tego brak.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasno w kabinie, duża deska rodzielcza wpada do 1/3 kabiny. Fotele bez wentylacji latem gwarantują odparzony tyłek i ulane potem plecy. W wersji bez składanego fotela pasażera jest on tej samej szerokości co kierowcy, z opcją składania przypomina zydelek w kozie za karę (to prawie jak te otwierane fotele w wagonach pkp 2 klasy na korytarzu).
3,0
Wyciszenie
Jak na dostawczaka to jakoś nie najgorzej, ale wersja swb jest cichsza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Większy 2 litrowy transit palił mi nieznacznie więcej. Brak zamienników = aso i drogie naprawy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Popsuł się włącznik spryskiwacza wycieraczek, zacinał się włącznik podnoszenia szyby.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Naprawa zawieszenia, wymiana obu przednich łożysk, 2 razy wymieniane bałwanki do intercolera

On - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Duratorq TDCi 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Ford Tourneo Connect I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ford Tourneo Connect I LWB