Przeniesienie napędu
: Skrzynia biegów ale może miałem zwykłego pecha
5,0
Całokształt
Super autko, godne polecenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje wyśmienicie. Nie ma to jak prawdziwe amerykańskie V8. Piękny odgłos. Nie do zajechania. Zero problemów
3,0
Skrzynia biegów
Jak działała to było ok. Już raz wymieniałem skrzynie i prawie koszt mnie powlił. Teraz nie wiem co się stało - skrzynia w idealnym stanie a nie jedzie hym? tylko wsteka działa?
5,0
Układ jezdny
B. dobrze się prowadzi.
Komfort
3,0
Widoczność
Wszystko ok, tylko trzeba się przyzwyczaić do gabarytu auta.
5,0
Ergonomia
Dobrze rozplanowany kokpit, wszystko na miejscu i pod ręką. Nawet popielnicza ma rewelacyjne położenie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie troche wolno się wkręca, ale jak już wejdzie na obroty to uf. Diabeł by się spocił. Brak obiegu wewnętrznego sprawiło, że dałem 4 gwiazdki
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Gigant. Można się wygodnie rozsiąść i jechać nawet 400km i nic nie boli.
5,0
Wyciszenie
Doskonałe. Nawet po zamontowaniu spotrowych tłumików daje miły pomruk basowy - radio wtedy wydaje się zbędne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wiadomo V8 i 4.6l Jak już ktoś decyduje się na takie auto to nie ma mowy o oszczędzaniu i o to w tym chodzi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Prawie nieusterkowe, części dostępne nawet do dwuch dni, czasami w dobrej cenie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Troche miałem klopotów z elektryką: bezpieczniki, żarówki itp.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Gdyby nie ta skrzynia biegów, napisałbym, że cacuszko
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.6 i V8 208KM 153kW
[l/100km]