Takiego ciągu ze świecą szukać... ale co v8 to v8... a ta kontrola trakcji to bajka - piszczy jak opentany
4,0
Skrzynia biegów
Wszystko pieknie tylko czasem slizga sie sprzego... i to przy wyprzedzaniu... Ale naprawiono i smiaga jak ta lala :D
4,0
Układ jezdny
Hmmm Jak w amerykanach - pelna izolacja od jezdni... To komfortowa limuzynka a silnik jest dla draki ;) jezdzilem wczesnije alfa 156 2.0 i ten samochod ma zawieszenie dla emerytow - mieciutkie jak pupa niemowlaka
Komfort
4,0
Widoczność
Tyłu nie widać a przodu zagadka, lusterka male... Trzeba sie po prostu przywyczaic i poznac gabaryty.
5,0
Ergonomia
Z mojego fotela w domu mam gorsze dojscie do wszystkiego chocbym sie nie wiem jak poustawial. Regulacja fotela miodzio
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko pieknie tylko do pasji doprowadzaja mnie farenhajty... jesli ktos wie jak to zmienic... (wersja eu i licznik w km...)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Salonka
5,0
Wyciszenie
dziadek glosniej chrapie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No to tak... pelzanie w miescie - 13l, trasa udalo sie zajsc ponizej 10... A tak to miasto 15-16 trasa 12-13
4,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nie ma takiej rakiety
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
gadzety mi sie nie psuly...
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na samym początku padla skrzynia... potem pierdoly w stylu kable itp... a miesiac temu puscila uszczelka... koszty - hmmm skrzynia 4tys uszczela to samo - wszystko nowki. Generalnie naprawa to nie problem jesli sie ma sprawdzonego mechanika ktory sie zna na tym co robi... Generalnie w obcych serwisach (europejskich i japonskich marek) nie chca nawet zagladac... Tylko przy takim przebiegu nie ma sie co dziwic... wczesniejszy wlasciciel nie bawil sie w naprawy bo nie bylo co... W kazdym razie ani razu nie bylo numeru ze nie jedzie :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.6 i V8 208KM 153kW
[l/100km]