kultura pracy, elastycznosć OK, ale 200 koni z 4 cylinrów ;) to jest to
4,0
Skrzynia biegów
biegi super sięwłącza (manual) ale jedynka jest tak krótka,że do niczego nie zachęca oprócz smolenia ;)
4,0
Układ jezdny
drogi się trzyma i zakręty połyka, ale nadsterowność jest nieco za duża, ponadto buja się jak amerykanin (trochę mniej gdy włączymy twardsze zawieszenie )
Komfort
4,0
Widoczność
no problem
4,0
Ergonomia
bombowe wnętrze, klimatronic, cruise control, full elektryka, ergonomia ok, oprócz niektórych przyciskó, ale kierownica na swoim miejscu, lewarek idealnie i pedały bardzo dobrze
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
super
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
powiem, tak, ponad 5 metrów i średnio duże wnętrze, to normalka w amerykanach 2 drzwiowych
3,0
Wyciszenie
no cóż ,mam zmodyfikowany ;) i ryczy jak cholera (w porównaniu z normalnym autem) ale w standardzie było w miarę OK
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10l benzyny średnio , gazu więcej
4,0
Stosunek jakość/cena
no wiem, że za 10tys mozna se kupić camaro (2,8 hehe) ale ja nabyłem go za grosze (dużo pracy było)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
hmmm.. to ford
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ha, to przecież ford !!!! i to z USA, więc kontrukcja ancerna
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Thunderbird X 3.8 i V6 Super 234KM 172kW 1989-1997