Przeniesienie napędu
: Układ napędowy we współpracy z zawieszeniem dają ogromne poczucie władzy, spokoju i bezpieczeństwa.
5,0
Całokształt
Szukałem tego modelu długo i moja cierpliwość się opłaciła. Kupiłem go od pierwszego właściciela, który kupił go w salonie i sprowadził z Kanady. To było jego trzecie auto z przeznaczeniem dla syna, ten jednak wyjechawszy do Anglii... I tak oto stałem się właścicielem 14 letniego Thund\'a z przebiegiem 90250 i stanie ogólnym 4+. Marzenie się spełniło.
Wrażenia
5,0
Silnik
Już w momencie rozruchu czuć w nim drzemiącą moc!Rozpędzając go spokojnie, przy 1500 obr./min., zmienia płynnie biegi a pedał gazu jest bardzo czuły na głębsze naciśnięcie, wydając z siebie stonowany pomruk zadowolenia sprawiający ogromną przyjemność prowadzącemu. Miłe dla ucha i oka doznania, po prostu bezcenne!
5,0
Skrzynia biegów
Doskonale dopasowana i pokornie wykonująca swoje zadanie! Wcisnąć przycisk blokady dyferencjału, nacisnąć pedał gazu, skręcić kierownicę i puścić bączka... ale frajda! Nie proponuję zbyt często tego robić, szkoda materiału.
5,0
Układ jezdny
Ten model z pneumatycznym zawieszeniem aż żal aby się poruszał po naszych jakże dziurawych drogach. Pokonuje jednak wszelkie przeszkody bez ubocznych efektów dźwiękowych i doskonale trzyma się drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Każdy kierowca powinien mieć oczy wokół głowy a \"ptasiek\" umożliwia mu nieograniczoną widoczność, elektrycznie regulowane lusterka i fotele pozwalają się tak dopasować, że nie sposób czegokolwiek nie dojrzeć! Poza tym w tym aucie częściej patrzy się do przodu niż do tyłu.
5,0
Ergonomia
Poza klamką od drzwi pasażera, wszystko w zasięgu ręki, zwłaszcza uda siedzącej obok przyjaciółki! Włączyć tempomat i masować... oczywiście nie tylko uda! :-)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja rozgrzeje Cię i rozebrać potrafi, w zależności od potrzeby. Wentylacja bez uwag, jeżeli wiesz jak ustawić wloty szyby nigdy nie będą zaparowane.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na sportowe coupe, to jest miejsca dość nawet dla pięciu osób, zwłaszcza na wygodnej, skórzanej tylnej kanapie. Kierowca i pilot siedzą w sportowych, kubełkowych, regulowanych elektrycznie i pneumatycznie fotelach.
5,0
Wyciszenie
Czy ktoś próbował słuchać muzyki poważnej w tym samochodzie? Oryginalne radio z odtwarzaczem kompaktowym i zestaw czterech głośników wystarczają na doskonały odsłuch \"Bolera\", zaraz po tym proponuję \"Dzieci Sanchesa\".
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę tym autem od miesiąca i nie mam powodów do narzekań, wiem na co się zdecydowałem. W mieście 15-16 litrów na trasie Łódź-Wrocław niecałe 10, to raczej normalne. Pewnie z cięższą nogą weźmie więcej, jednak nie miałem dotąd okazji. Kiedyś spróbuję. Co do napraw i przeglądów to wiadomo - każda kochanka jest droga w utrzymaniu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tak małe pieniądze, tyle komfortu, klasy i bezpieczeństwa. Bezcenne!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami sterowanie lusterek się zatnie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze się nie przytrafiło i bodajby tak dalej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.8 i V6 Super 234KM 172kW
[l/100km]