Solidne, mocne auto (zwłaszcza tylny zderzak), wygodna obsługa, już nie najdroższe części (mogę doradzić gdzie kupować)
Wrażenia
4,0
Silnik
dość duży użyteczny zakres obrotów ograniczony elektronicznie ze wzgl. na automatyczną 3 -biegową skrzynię
4,0
Skrzynia biegów
prosta, odporna, ale tylko 3 biegi(w tym kick down) - bardzo dobra na miasto (na 1.do 50km/h, na 2. do 100km/h), brakuje overdrive na szosę
3,0
Układ jezdny
napęd przód, podatny na poprzeczne nachylenie szosy, ale ze względu na dużą masę auta bardzo dobrze trzyma kierunek na nierównościach i kałużach
Komfort
5,0
Widoczność
trzeba pamiętać na początku, że wiele aut amerykańskich ma znacznie bardziej wysunięte zderzaki
4,0
Ergonomia
niezbyt rozsądnie umieszczony włącznik świateł awaryjnych - pod kolumną kierownicy, ale za to elektrycznie otwierany wlew paliwa i bagażnik
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja prosta, ale solidna i sprawna, lekko niedogrzany zimą, ale nie jest to męczące
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
auto pięciomiejscowe, ale wygodna jazda raczej dla 4 osób, z reguły brak pasów bezpieczeństwa z tyłu, za to przód automatyczny
2,0
Wyciszenie
dość głośny na szosie, ze względu na brak overdrive
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa jak w Polonezie, ale moc i pojemność większa, wymaga lepszych olei (min.10W40, zimą raczej 5W40)
4,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo tanie auto przy dość dużym komforcie, ale brak ABS-u i poduszek. Dobry silnik prawie nie reagujący nawet na pełne na obciążenie auta.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zbyt szybkie zużycie końcówek drążków w mieście (dość ciężki przód auta), po 150tys.km zaczęły skrzypieć zawiasy
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak w wielu autach amerykańskich i niektórych japońskich rozgrzane tarcze hamulcowe odkształcają się trwale po wjechaniu w kałuże powodując wibracje przy umiarkowanym hamowaniu. Po przetoczeniu zjawisko powraca po ok. 30 000km.