Forda Taurusa SHO kupiłem osobiście, w Kanadzie i od początku jestem jego jedynym użytkownikiem.
Niesamowita dynamiczna V6 Yamahy.
max. moment - 4800
max. obroty - odcina przy 7 tysiącach tysiącach
I bieg do 85 km/h
II bieg do 140km/h
III bieg do210 km/h
IV bieg do odcięcia zapłonu.
Silnik 3.2 występował tylko z automatyczną skrzynią biegów.
Przy ręcznej był silnik 3 litrowy a przyśpieszenie 6.9 s do 100km/h.
4,0
Skrzynia biegów
Ma cztery biegi plus nadbieg
zmniejszający dodatkowo prędkość silnika o 300 obrotów.
4,0
Układ jezdny
w stosunku do zwykłego Taurusa
bardziej utwardzone ale lepiej sprawuje się na zakrętach.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 i V6 24V 223KM 164kW
[l/100km]