DOHC Pełny wtrysk.Nie do zdarcia, silnik ośmio zaworowy prosty w opsłudze.Lekki stukot zaworów na początku,lubi dobry olej.Mam zrobione ponad 200tys,wymieniłem uszczelke pod głowicom i uszczelniacze zaworów,spory koszt;uszczelki,śruby do głowicy,napinacz łańcucha to mus dać nowe.ubytek oleju prawie zerowy.
4,0
Skrzynia biegów
nie toleruje HIPOLU.Tylko olej wysokiej klasy.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Przy sprawnym katalizatorze i wydechu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na ten rok super,pod warunkiem jeśli działa ukłat zasysania tlenu.To podstawa i Sonda.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czym więcej elektroniki, tym gorzej.Warzny dobry dobór akumulatora.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana tylnych łożysk,z ABS większe koszty najtańsze 100zł szt.Ale wymienisz i zapomnisz.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 120KM 88kW
[l/100km]