samochód z 91r w bardzo dobrym stanie z jednym z najlepszych silników wyprodukowanych w tym czasie przez Forda.Niezawodny, cichy szybki i stosunkowo mocny samochód,który może służyc jako wóz rodzinny lub jako samochód nieco sportowy dla osób z takim zacięciem.Nie wymaga drogich środków exploatacyjnych, a ze względu na małą ąwaryjność koszty eksploatacji nie są wysokie.Komfort jazdy dla kierowcy i pasażerów jest wysoki co może zadowolić znakomitą większość użytkowników tego samochodu.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik pracuje równiuteńko i cicho w pelnym zakresie obrotów, nie ma dziury w gazie, dynamicznie reaguje na zmiany położenia pedału gazu
4,0
Skrzynia biegów
cicha,mogłaby być precyzyjniej zestopniowana ( 3 bieg wydaje się być za długi ) biegi wchodzą gładko ,bez zacięć i oporu
5,0
Układ jezdny
dość sztywny, ale elastyczny,bardzo dobrz radzi sobie w szybkich i ciasnych zakrętach ( nowe opony Kleberg Dynaxer HP2 )
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu i na boki widoczność super,nieco gorzej do tył ( dość szerokie tylne słupki )
4,0
Ergonomia
niektóre ustawienia np wentylatora wymagają chwilowego zastanowienia, dzwignia zmiany biegów przesunięta za bardzo do przodu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie w zimie spisuje się bardzo dobrze( duży zakres regulacji temperatury )wentylacja w lecie efektywna i skuteczna ( wydajny wentylator ) nieco gorzej z pasażerami na tylnym siedzeniu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
utrudnione wsiadanie kierowcy,pozycja za kierownicą wygodna, stosunkowo mało miejsca z prawej strony kierowcy.miejsca dla pasażerów bardz dużo
4,0
Wyciszenie
wyciszenie optymalne dla tego typu samochodu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
9-10l benzyny w mieście , trasa 6,5-7l przy prędkości do 120km/h,ceny oryginalnych części bardzo wysokie,napraw warsztatowych nie byłem zmuszony robic
5,0
Stosunek jakość/cena
jeden z najbardziej opłacalnych zakupów na dzień dzisiejszy