Silnik wymaga "wkręcenia" na wysokie obroty, odczuwalna jest "dziura" ponieżej 2000 obr./min. Od 3000 obr./min. zaczyna się poważna zabawa:)
4,0
Skrzynia biegów
Pierwszy bieg i wsteczny wymaga wprawy, poza tym w porządku.
4,0
Układ jezdny
Trudno ocenić na polskim kartoflisku, na znośnych nawierzchnia trzyma się podłoża bardzo mocno, w sytuacjach podbramkowych słyszymy ostrzeżenie w postaci pisku opon.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu, duże powierzchnie przeszklone, spore lusterka.
4,0
Ergonomia
Można się przyzwyczaić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik łapie norme błyskawicznie, trudno zaparować wnętrze przy pracującej dmuchawie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 195 cm wzrostu i skale porównawczą z BMW serii 5(1991 r.). Wielki plus po stronie Sierry.
3,0
Wyciszenie
Silnik troszkę "ryczy" przy wyższych obrotach, ale mi to nie przeszkadza. Jednak zawieszenie i wydech słychać za bardzo.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie oszukujmy się-2.0 na miasto oznacza wydatki. Spalanie LPG wynosi od 13 do 16 l/100 km w mieście, a nawet 18 l w zimie przy słabej jakość zatankowanego paliwa. Poza miastem udało mi się zejść do 9 l LPG/100 km (prędkość 60 km/h), przy dynamicznej jeździe, z respektowaniem przepisów oczywiście:), trudno przekroczyć 11-12 l LPG/100 km
4,0
Stosunek jakość/cena
Duży, wygodny samochód, niezłe przyśpieszenia za rozsądne dla tej klasy pojazdów pieniądze.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Awarie czasami za częste i irytujące. Te lampy chyba wszystkim przeciekają:(
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Elektryka do bolączka mojego pojazdu. Reszta jest na dobrym poziomie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 116KM 85kW
[l/100km]