Po prostu super! Tanie w eksploatacji, rewelacyjny komfort. Szkoda, że nie można kupić nowego.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ten egzemplaż to dośc rzadki CVH. Trochę głośny na wysokich obrotach, ale za to moment maxymalny przy 3tyś. więc raczej używam średnich obrotów(2-4,5tyś), elastyczność doskonała, wyprzedzanie na 5-ce bez problemów.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bez zarzutu, bardzo lekko, początkowo miałem problemy z jedynką i wstecznym, ale to była wina zużytego sprzęgła. Trochę brakuje 6-go biegu.
4,0
Układ jezdny
Lekka nadsterowność, rewelacja. Polecam wzmocnione sillentbloki na wahaczach - dużo lepsze prowadzenie i wytrzymują więcej.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki doskonale, do tyłu dobrze ale trzeba się przyzwyczaić.
4,0
Ergonomia
Trochę za duża kierownica, ale regulowana w pionie i w poziomie. Poza tym regulowana wysokość fotela, dmuchany fotel kierowcy, rozplanowanie przycisków bardzo dobre, brak kontrolki świateł mijania.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja doskonała, ogrzewanie trochę gorzej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Baaardzo dużo miejsca dla 4 osób, z tyłu jak w limuzynie. Piąta osoba ma yunel między nogami ale przy tylnim napędzie tak już jest (patrz Mercedes, BMW...).
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie z zewnątrz bardzo dobre. Na nierównościach słychać przednie zawieszenie. No i silnik przy wyższych obrotach. Ale przy 140 jest jeszcze dość cicho, można komfortowo podróżować.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po mieści 10-10,5 litrów gazu. Na trasie 7,5- 9 w zalerzności od prędkości. Przy 100-110km/h mieści się w 7,5litrach gazu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Super auto za niską cenę! Ale obecnie bardzo ciężko o zadbany egzemplaż (blacha!).
Na przebieg 360 tyś doskonale. Auto się nie psuje tylko zużywa. Wymieniłem jedynie pompę wody, a poza tym materiały eksploatacyjne i podlegające zużyciu: tarcze i bębny hamulcowe, amorki tył, sprzęgło, końcówki drążków i wachacze przednie.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 87KM 64kW
[l/100km]