jak na swoj rok trzyma sie rewelacyjnie i ma co pokazac na drodze zarowno wyglad jak i osiagi :-)
Wrażenia
4,0
Silnik
na mrozie zanim sie zacznie rozgrzewac pracuje nierowno ale po kilku sekundach jego praca sie wyurowniuje i jest kulturalna, dlugi zakres biegow szczegolnie tych pierwsych powoduje iz w miescie zadko kiedy kozysta sie z 4 czy 5 bigu ;-)
4,0
Skrzynia biegów
Chroboczacy czasem wsteczny bieg, poza tym nic do zarzucenia :-)
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
dobra, brak sferycznych wkladow lusterek powoduje iz jest martwa strefa na wysokosci slupka drzwi bocznych.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie wiem jak latem (to sie wkrotce okaze) ale zima cieplutko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsa zarowno na przednich fotelach jak i na tylniej kanapie rowniez po odsunieciu foteli przednich do tylu
4,0
Wyciszenie
biorac pod uwage brak maty przy pokrywie silnika oraz zniszczona mate wygluszajaca komore silnika to silnik pracuje nadwyraz kulturalnie, jak sie ociepli bedzie nowa mata i w srodku bedzie cisza calkowita :-)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam ciezka noge i spalanie w miescie dochodzi do 13l/100km :-) ale w porownaniu z wynalazkami typu polonez to sierra wypada rewelacyjnie :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena znikoma a samochodem da sie naprawde przyjemnie jezdzic, w zimie dla niewprawionych w bojach kierowcow uciazliwy moze byc tylni naped ale po jego okielzaniu to czysta przyjemnosc :-)
Jak sie dba o samochodzik to on sie potrafi odwdzieczyc :-)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w najwieksze mrozy (okolo -20 stopni) pli na gazie od pierwszgo strzala
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
urwala sie linka gazu ale z powodu niedostatecznych ogledzin przy zakupie koszt naprawy usterki 60zl,
poza tym ceny czesci dosc niskie
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 87KM 64kW
[l/100km]