Konstrukcja dopracowana i sprawdzona. Do tego komfortowo zawieszony, posłusznie trzymający się drogi samochód z dużym, pojemnym bagażnikiem. Ponieważ jest to pojazd z końcówki produkcji to nie pożałowała fabryka na wyposażeniu: welur - wszędzie, otwierany dach, itp. Nic nie skrzypi ani nie trzeszczy. Naprawy na spodziewanym poziomie. Coś tam musi się popsuć od czasu do czasu, ale pokażcie mi samochód, w którym nic się nie wymienia. Mimo długich i usilnych poszukiwań nie udało mi się znaleźć korozji na samochodzie ani pod nim. Szkoda, że następca jest taki drogi.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wysokoobrotowe silniki mogą tylko pozazdrościć takiej elastyczności i spektrum dźwięku towarzyszącemu jego pracy
4,0
Skrzynia biegów
Czasami wsteczny stawia niepożądany opór ale reszta bez zarzutu
5,0
Układ jezdny
Kilku znanych producentów mogłoby przyjść po naukę jak połączyć komfortowe zawieszenie z trzymaniem się drogi
Komfort
5,0
Widoczność
We wszystkie strony Świata
4,0
Ergonomia
Kilka rzeczy zdałoby się poprawić, ale bez czepialstwa
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Całkowicie wystarczająca
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Co klasa to klasa
4,0
Wyciszenie
Coś tam musi hałasować, ale nie jest to uciążliwe
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu mogę być zadowolomy:9.0/6,2/l/100 km, jak to u Forda nie najtaniej
4,0
Stosunek jakość/cena
Obawiam się, że co raz mniej produkuje się takich samochodów.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko dokręcone, żadnych chorób wieku dziecięcego