75km do auta tych gabarytow to nie porozumienie. Przy lpg "maluch" to wyzwanie na swiatlach:) Ale silnik jest trwaly i nie sprawia problemow. Polecam emerytom. Wolno wchodzi na obroty, ale to juz sprawka skrzyni biegow. Ostatnio mierzylem i mialem okolo 17 sekund do setki na pb:) ale da sie jechac ponad 160km/h
4,0
Skrzynia biegów
tu juz lepiej, biegi ladnie wchodza. Trwala skrzynia. Bardzo dlugie biegi jednak sa niedobrane do mocy silnika, no ale emeryci sie nie namachaja przy ruszaniu, ale kazde zwolnienie = redukcja chyba, ze cisniemy na dosc wysokich obrotach.
4,0
Układ jezdny
ładnie plynie, to szerokie auto wiec na zakretach tez ladnie trzyma. Trwale zawieszenie.
Komfort
5,0
Widoczność
wszystko widac.
4,0
Ergonomia
wszystko pod reka. Jeden minus:
trzeba otworzyc drzwi kierowcy by dostac sie do lewarka otwierajacego bagaznik i wlew paliwa.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
moze byc. Ogrzewanie dziala szybko i sprawnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca jest sporo dla kazdego.
4,0
Wyciszenie
Jak na swoje lata to nie jest zle. Silnik cichy przy niskich obrotach.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na ta moc pali za duzo. silniki 2.0 maja podobne spalanie a mocy wiecej:/
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniadze dobry wybor. Tylko z silnikiem mocniejszym. 2.0 na wtrysku to jedyny sensowny silnik w "cywilnej" sierze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto lata swoje ma i dbac trzeba. Usterki jak sa to wynikaja z normalnej ekspoatacji/wieku.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 75KM 55kW
[l/100km]