Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Sierra II Hatchback

misiek, 18 lat temu
Silnik 1.8 TD 75KM 55kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 224 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Sierra II Hatchback 1.8 TD 75KM 55kW 1988-1993 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Dobry Plus. Naprawdę auto które plubiłem
Wrażenia
4,0
Silnik
Odpala za pierwszym razem chociaż ma pewnie duży przebieg (w fordach starszych generacji licznik kilometrów wskazuje tylko do 99999), dość dobrze wyciszony we wnętrzu, spala pomiędzy 5,2 w lacie na trasie do 7,3 w zimie tylko na krótkich trasach. nie jest zbyt szybki ani zrywny, choć pod tym względem o niebo lepszy od 2,3 diesla. No i jest bardzo niezawodny
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów napęd pracuje bardzo dobrze, lekko i jak na swój wiek precyzyjnie, ale ma jeden, za to duży, mankament - krótkie przełożenie piatego biegu, na trasie bardzo uciążliwe, bo prędkość przelotowa, pozwalająca zachować spalanie na przyzwoitym poziomie, nie będąca zabójcą dla silnika i umożliwiajaca słuchanie radia to ok 120 km/h
4,0
Układ jezdny
Po raz kolejny wysoka nota dla Sierry - trwałe, ciche, komfortowe i doskonale trzymające zawieszenie to duży atut tego auta
Komfort
5,0
Widoczność
Duże szyby łącnie z dużymi szybami w słupkach C absolutnie nie utrudniaja widoczności z wnetrza auta
4,0
Ergonomia
Archaiczne i niezbyt gustowne przełączniki i regulatory, ale nic nie trzeba szukać i wszystko wiadomo co, gdzie znaleźdz a że niezbyt piękne? To się ocenia w innych rubrykach
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Minimalnie słaba nagrzewnica ale będzie teraz inspekcja układu grzewczego to może się jescze poprawi ocena
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca i bardzo wygodne, prawie klubowe fotele z przodu! To istny ideał w porównaniu to dzisiejszych twardych foteli, nie, nie foteli, dziś producenci nie montuja foteli tylko krzesełka, a sczytem jest "krzesełko" w Oplu Astra II. Mankamentem jest nierównomierna regulacja wysokości fotela kierowcy (tylko tył fotela)
4,0
Wyciszenie
Ani nie da się porównać z Passatem z silnikiem diesla z tych roczników. paski to traktory!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo mało pali, ceny części śmiesznie niskie, oprócz zestawu pasków rozrządu, ponieważ ma dwa paski i w sumie czetry rolki i napinacze i prawie wogóle się nie psuje!
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto za 4 tyś złotych na dystansie 11 tyś km jest około 2 tyś złtych tańsze w eksploatacji niż Renault Thalia 1,5 dci 2 letnie z przebiegiem 40 tyś km, dużo bardziej niezawodne, gdyż thalia dwa razy była holowana do serwisu, i wygodniejsze, thalia jest jedynie szybsza zrywniejsza i pali ok o,5 l ropy mniej na 100km
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez rok czasu zepsuł się tylko paliwomierz i termostat podczas wymiany płynu na zimowy (ale to się może zdarzyć w każdym aucie z pewnym przebiegiem podczas wymiany płynu)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek

On - zużycie paliwa dla silnika 1.8 TD 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Sierra II Hatchback