samochód dający poczucie bezpieczeństwa i komfortu, można śmigać długie trasy w wygodnej , niemęczącej pozycji, niema problemów z wyprzedzaniem ( silnik 2.0 DOHC Efi) - moc wystarczająca 120KM,
Wrażenia
3,0
Silnik
Na LPG jak to w straszych fordach lipa!! szczególnie na niskich obrotach/ elastyczność dobra +
3,0
Skrzynia biegów
na zimno ciężko, ciepło ok, czasami problemy z dwójką
4,0
Układ jezdny
gdzyby nie szybko zużywające się wachacze to by było miód malina
Komfort
4,0
Widoczność
bez zarzutu
2,0
Ergonomia
ford gówno wort
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja średnio na jeża, ogrzewanie bez zarzutu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca aby czuć się wygodnie za kółkiem nie może mieć za grubych ud w przeciwnym wypadku koło kierownicze będzie nawet dotykać prawej nogi co denerwuje a po drugie przeszkadza w operowaniu pedałem gazu, pasażer z przodu - miodzio, z tyłu miód malina szczególnie w wersji z zagłówkami i podłokietnikiem
2,0
Wyciszenie
jak to w starym fordzie - lipa !!
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
LPG:
miasto* od 12-16l/100km
trasa*od 9 do 14l/100km
*-w zależności od ciężaru stopy
4,0
Stosunek jakość/cena
samochód jak wiadomo stary ale, wygoda moc i przedewszstkim wygląd , zostawia za sobą wiele nowszych wynalazków .
średnia jakość za super cenę
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak to w starym fordzie bywa drobiazgów nie brakuje, od złych styków w kostce świateł tylnych przez rdze na błotnikach i masce do przecierania się linki gazu i wymiany średnio raz na rok wachaczy w przednim zawieszeniu.
jeszcze przecieki w silniku ( palstykowe osłony slinika), sonda lambda , która lubi sprawiać kłopoty , więcej niepamiętam
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
2x razy uszczelka pod głowicą,
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 125KM 92kW
[l/100km]