Inne
: Tylny napęd i widok jak BMW 320 zostaje z pod świateł
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik DOHC często padają czujniki termowentylatorów, co prowadzi do przegrania i uszkodzenia uszczelki pod głowicą bo te silniki są na to bardzo wrażliwe. Często odkręca się zaworek na pompie oleju i kontrolka gaśnie po 20 sek, ale naprawa jest dość prosta. Silnik może nie jest zbyt ekonomiczny w mieście ale za to w trasie nawet przy prędkości 160 km/h nie spali więcej jak 11 litrów. LPG znosi bardzo dobrze wystarczy najprostsza instalacja I-szej generacji. Rozrząd na łańcuchu, więc praktycznie nie zniszczalny
4,0
Skrzynia biegów
Nie jest może zbyt precyzyjna (ani MT75 ani N9) ale MT75 napewno nie zniszczalna. Nie raz wsteczny wrzucało się przy 120 km/h
4,0
Układ jezdny
Trochę zbyt miekka w prowadzeniu. Szybko zużywają się tuleje stabilizatora.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami siądzie centralny zamek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważne usterki w tym aucie nie występują. Jak odpali to dojedzie. Sprzęgło można zmienić mając do dyspozycji parę pustaków i parę kluczy.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 125KM 92kW
[l/100km]